חברת מועצת העיר רעננה, אנה פוזמנטיר, מצטרפת לניר קריסטל ולרשימת "רעננים"

אנה פוזמנטיר, חברת מועצת העיר רעננה ואופוזיציונרית לוחמת, תכהן כמספר 2 ומעומדת סיעת "רעננים" בראשות ניר קריסטל לתפקיד סגנית ומ"מ ראש העיריה

חברת המועצה אנה פוזמנטיר שהחלה כמספר  2 בסיעה של ראש העיר חיים ברוידא אך עברה כבר לפני שנים לאופוזיציה, הודיעה אמש כי היא מצטרפת לניר קריסטל. חברת המועצה אנה פעילה חברתית בולטת ומרכזית ברעננה שפעלה רבות במסגרות שונות כגון ועדי הורים, המשמר האזרחי ועוד.
אנה פוזמנטיר: "הצטרפתי לעשייה הציבורית ברעננה מתוך רצון לעשות ולשנות דרך מועצת העיר, לצערי הרב בקדנציה הנוכחית כבלו את ידי והפוליטיקה גברה על העשייה. מתוך הכרותי את ניר קריסטל בשנים האחרונות אני בטוחה שמה- 31.10 ינצחו המעשים את הדיבורים וביחד נעשה ונצליח. נעיר מהתרדמת את כל היוזמות שרציתי לקדם בתחום בתחבורה העירונית, החינוך, הקהילה וקידום והעצמת נשים. אני שומעת את רחשי הציבור הרענני שלא מרוצה מהנהלת העיר הנוכחית, אני שומעת את רחשי חברי המועצה מכל סיעות הבית ואני יודעת שיהיה ברעננה שינוי. כרגע לפי כל הסקרים המועמד היחידי שיכול לנצח את ברוידא זה רק ניר קריסטל.  רעננה שלנו חייבת מנהיג חדש, רענן וגם בולדזור שיעיר אותה, כי רעננה שלנו נרדמה"
ניר קריסטל ציין כי מדובר על תוספת כוח משמעותית למען העיר רעננה: "תודה לאנה פוזמנטיר, ביחד נעיר את רעננה שנרדמה, אנחנו הולכים לעבוד קשה בחמש שנים הבאות ולהשקיע בתוצאות למען התושבים ופחות ביח"צ וסיפורים. בשבועות הקרובים נמשיך להציג בפניכם את התוכנית שלנו בשקיפות מלאה ואת חברי/ות רשימת "רעננים" המצוינת שבראשותי למועצת העיר"
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות