כתב אישום נגד ולדיסלב פופוב שמואשם ברצח אכזרי של הוריו בנתניה, ללא כל סיבה

כתב אישום נגד ולדיסלב פופוב, תושב נתניה בן 23 שמואשם כי רצח את הוריו סרגיי ואולסיה בדירתם בעיר, וכן דקר את כלבו ופצע אותו, כל זאת ללא כל סיבה

המשטרה הודיעה הגישה הבוקר כתב אישום נגד ולדיסלב פופוב, תושב נתניה בן 23 שמואשם כי רצח את הוריו סרגיי ואולסיה בדירתם בעיר, וכן דקר את כלבו ופצע אותו. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח בנסיבות מחמירות (שתי עבירות), התעללות בבעל חיים, מעשה פזיזות בחומר לקיח ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

הרצח התרחש ב-12.5.23, אז התקבל דיווח במוקד 100 בדבר סימני דם סמוך לדלת דירה בנתניה. בעת כניסת שוטרי התחנה לדירה, שהייתה אפופת ריח של גז, הם הזדעזעו לגלות גופות של גבר ואישה – שהתבררו בהמשך כזוג הורים כשעליהן סימני אלימות קשים ומספר רב של דקירות.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין יצחק מורדוך עולה כי ולדיסלב התגורר עם הוריו והכלב שגידלו בדירה בנתניה. בחודש מאי האחרון, בשעה שלוש לפני בוקר, החליט להמית את הוריו ללא סיבה ידועה. לכן ניגש למטבח, לקח סכין והחל לדקור את אביו, בזמן שישן. אביו התעורר, ניסה להתגונן ללא הצלחה והחל לנסות להגיע למטבח.

בשלב מסוים, נשברה ידית הסכין, ואז הבן התוקף חזר למטבח נטל סכין אחרת והמשיך לדקור את אביו עד שקרס. באותו זמן, אימו התעוררה, ראתה את ההתרחשות וניסתה להימלט מהדירה. בזמן שניסתה לפתוח את דלת הדירה, ולדיסלב התקרב אליה והחל לדקור אותה בחזקה מספר רב של דקירות תוך שהיא מנסה להתגונן מפניו. בהמשך, ולדיסלב החל להטיח בראשה חפץ מספר פעמים עד שקרסה גם היא. בשלב מסוים דקר גם את הכלב. סך הכול, השתמש בארבע סכינים שונות כדי להוציא את התכנית לפועל.

בסוף מסע הרצח, החליט ולדיסלב להימלט מהארץ. הוא החליף בגדים והכין תיק עם דרכון וכרטיסי האשראי של הוריו. בטרם עזב את הדירה, פתח את ברזי כירת הגז כדי שהגז ידלוף ויגרום לשריפת הדירה. הוא ניסה לקנות כרטיסי טיסה באמצעות האשראי של הוריו כדי לברוח מהארץ, משלא עלה בידיו ניסה להסתתר בנתניה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות