כפר יונה: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "להציל את התינוק זו מתנת יום ההולדת שלי"

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב האושר בכפר יונה

תמי כהן, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה, העבירה את הקריאה לקבוצות החירום ונשארה בשיחה עם האם עד להגעת המתנדבים. תהילה יהודה, מנהלת יומן מתלמדים, יחד עם ישי תהילה כהן ויניב לוין, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת כל נזק לרכב.

ישי מספר: "הייתי בדרכי לעבודה, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. ביצעתי פניית פרסה ונסעתי מיד למקום. כשהגעתי הרגעתי את האמא, שתיכף הנסיך שלה יהיה בחוץ. הצטרפו אלי יתר המתנדבים, וללא קושי חילצנו את התינוק במהירות. האמא התרגשה מאוד והודתה לכולנו רבות על החילוץ. אני גאה להיות חלק בארגון ידידים, לעזור בשגרה ובחירום, ולהמשיך לעשות חסדים".

תהילה מוסיפה: "נפלה בחלקי הזכות לעזור בחילוץ, בדיוק ביום הולדתי. אני שמחה שכולנו הגענו מהר והצלחנו לחלץ בשלום. פשוט מתנת יום הולדת".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות