התמונה ברשת שעלתה ביוקר רב לבעל מהשרון, שנשבע שהוא לא בגד באשתו. התמונה סיפרה סיפור שונה

הבעל מצידו טען כי אשתו הייתה עובדת כל יום עד מאוחר וכי הוא היה מגיע כל יום לבית ריק. וגם כשהיא כבר הייתה בבית, היא מנעה ממנו יחסי אישות, הייתה מקללת אותו נוהגת בו באלימות מילולית.

אלא שהטענה המרכזית של הבעל הייתה שהוא מעולם לא בגד באשתו.

כדי להפריך טענה זו, האישה הביאה לבית המשפט צילום אחד שהבעל העלה בדף הפייסבוק שלו.

האישה בתגובה הציגה תיעוד של פוסט בפייסבוק, שכלל תמונה של בעלה מחובק עם אישה אחרת ונכתב בו כי הם בני זוג ואף הגדיל לעשות וכתב כי הם עוברים לגור יחד. הבעל המשיך להכחיש וטען שהפוסט פורסם על ידי המסעדה שבה צולמה התמונה ושהוא לא יודע למה צוות המסעדה חשב שהוא והאישה בני זוג.

אלא שהאישה לא ויתרה והחלה להביא את התגובות שעלו בפוסט, כשאחת התגובות הייתה של האישה המצולמת עם בעלה בתמונה. אותה אישה הודתה לכל אלו שברכו אותם על הזוגיות החדשה והנפלאה שלהם – דבר שהוכיח סופית כי הבעל בגד עם אותה אישה.

דייני בית הדין הרבני באריאל, השתכנעו שהבעל אינו דובר אמת וקיבלו את תביעת האישה, וכתבו כי: "הבעל נתן עיניו בנשים אחרות, כפי שעלה מהפוסטים והתמונות שהציגה האישה לבית הדין".

הדיין סיכם כי במצב דברים זה הבעל נחשב ״מורד״ על פי ההלכה וחייב אותו לגרש את אשתו ולשלם את מלוא כתובתה בסך 195 אלף שקל, זה מלבד מזונות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות