יובל לוי, המועמד לראשות העיר: "לעצור את הנת"צ בויצמן, מדובר בתכנית הרסנית"

30 חודשי עבודה לפחות, ומאות מיליוני שקלים יושקעו בפרויקט שיחצה את כפר סבא.העבודות יכבידו עוד על מצב התעבורה הסובל מקשיים גם כך יהפוך להיות בלתי אפשרי ומזיק עוד יותר לחיי תושבי כל העיר. מתווה הפרויקט יפגע בעסקים בציר ויצמן וקרבתו – היות ולפי התכנית ימחקו מאות מקומות חניה. "לא ניתן להתעלם מבעיות התנועה ומחסור החניות שגם כך קיימות בעיר. העבודות כרוכות בשנים של עבודה, הוצאה של ממון רב, איבוד של 250 חניות לטובת הנתיב ויצרו עומסי תנועה כבדים שיתקעו את ויצמן והרחובות הסמוכים אליו".

יובל לוי. מציג רשימה מגוונת, ניסיון לצד צעירים עם עשייה גדולה

בעקבות פניית קבוצת תושבים בהם סוחרי הרחוב ולקוחות ותושבים מודאגים, הקים לוי צוות חשיבה יחד עם התושבים כדי להציע פתרונות חכמים שלא יחסמו את לב העיר. הצוות יגיש את המלצותיו בזמן הקרוב. על סמך זאת יגבש המועמד לראשות העיר תכנית לביצוע אשר תופעל עם  בחירתו. "ביקשתי מצוות החשיבה שיבחן כל דרך שיכולה להרחיק את פקקי התנועה מלב העיר. ישנם פתרונות מן הסוג הזה שיושמו בערים מתקדמות בעולם. צריך רק להשקיע יותר בתכנון ובביצוע. אני סמוך ובטוח שאפשר לחדש ולהקל על התושבים בלי לפקוק את ויצמן."

לוי מציין עוד כי תחילת העבודות נעשו במחטף על ידי ראש העיר הזמני, מבלי להביא אותן לדיון בשולחן המועצה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות