ניצחון לעיריית נתניה: לא תתאפשר בניית 800 יחידות דיור על ציר טום לנטוס. במקום יפותח אזור מסחרי ותוקם תחנת רכבת שלישית בעיר

הישג לעיריית נתניה בבית המשפט העליון: נמחק הערעור שהגישה חברת "חצי חינם" לבניית 800 יחידות דיור על ציר לנטוס

 

בתום מאבק ממושך ולאחר עמדה נחרצת שהביעה העירייה בנושא – משכה חברת "חצי חינם" את הערעור שנועד לאפשר בניית 800 יחידות דיור על ציר טום לנטוס.

כידוע, לפני כשנה וחצי – עתרה חברת "חצי חינם" לבית המשפט המחוזי בבקשה להוסיף בתוכנית האתמ"מ (אזור תעסוקה מטרופוליני משני) 800 יחידות דיור ברחוב טום לנטוס. בית המשפט דחה את העתירה תוך שהוא מחייב אותה בתשלום הוצאות לטובת העירייה ועל החלטתו הגישה החברה ערעור לבית המשפט העליון.

אלא שעל רקע  אישורה של תוכנית האתמ"מ בחודש מרץ השנה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, אפסו סיכוייו של הערעור להתקבל וחברת "חצי חינם" ביקשה ביום ראשון השבוע למשוך את הערעור. העירייה הביעה את הסכמתה לכך ולדברי מהנדס העיר, תתמוך העירייה בקידום תוכנית חדשה לתעסוקה במתחם האמור שיכלול בין היתר גם את תחנת הרכבת השלישית בנתניה. משמעות ההחלטה – כן לתעסוקה ומסחר, לא – למגורים במתחם זה.

יצויין כי תוכנית נת/1000 – אזור התעסוקה המטרופוליני המשני של נתניה הוא אזור התעסוקה הגדול ביותר במחוז המרכז והוא מתפרש על כ – 5200 דונם, כאשר התוכנית עצמה הינה תוכנית כוללנית המציעה כ – 8 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. משמעות אישור התוכנית בוועדה המחוזית היא שניתן לקדם תוכניות בנייה בסמכות הוועדה המקומית ובתוך כך – לקצר משמעותית את הליכי התכנון.

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות