הדר לביא הכריזה אמש על התמודדותה לראשות העיר כפר סבא תחת הכותרת "לוקחים את כפר סבא ללב"

הדר לביא הכריזה אמש על התמודדותה לראשות העיר כפר סבא ותשיק את הקמפיין תחת הכותרת "לוקחים את כפר סבא ללב". הדר לביא: "הגיע הזמן למנהיגות שתממש את הפוטנציאל האדיר של כפר סבא. הגיע הזמן לראש עיר שתיקח את כפר סבא ללב".

 

בסוף חודש אוקטובר יתקיימו הבחירות לעיריית כפר סבא, אך כבר עכשיו נורתה יריית הפתיחה המשמעותית של הבחירות, עם השקת הקמפיין של יו"ר סיעת כפר סבא מתקדמת, הדר לביא. אמש, הדר לביא בפני תומכים רבים הכריזה על התמודדותה לראשות העיר כפר סבא לקראת בחירות אוקטובר 2023, תחת הכותרת: "לוקחים את כפר סבא ללב".

לביא שהפתיעה את כולם בבחירות הקודמות והכניסה 3 מנדטים למועצת העיר ואף הייתה קרובה לעלייה לסיבוב השני, מסתמנת כאחת מהמועמדים העיקריים שיכולים לנצח את ראש העירייה המכהן רפי סער, שזוכה לביקורת נוקבת מצד תושבים רבים בעיר..

בכנס לביא הציגה את החזון שלה לעיר ואת חמשת ההבטחות הראשונות שלה לתושבי כפר סבא.

לביא מבטיחה כי במסגרת הקמפיין צפויה לביא להציג בחודשים הקרובים תוכניות מקיפות בכל התחומים החשובים לתושבי כפר סבא ובראשן התמודדות עם בעיות התחבורה בעיר, השבת הביטחון האישי והחזרת כפר סבא להיות עיר החינוך של ישראל. לביא מבטיחה להציג שיטה מיוחדת במסגרתה היא תשתף את התושבים והתושבות בבניית התוכניות השונות.

המועמדת לראשות העיר ויו"ר כפר סבא מתקדמת הדר לביא: "כפר סבא היא הבית שלי. כאן גדלתי והתחנכתי. כאן הלב שלי. כאן היה ברור לי שאקים את משפחתי. יש לנו עיר עם פוטנציאל אדיר. עם זוגות צעירים לצד אזרחים ותיקים, הורים מעורבים ואיכפתיים, נוער ערכי ופסיפס נפלא של קהילות. אבל בשנים האחרונות כפר סבא תקועה. היא תקועה בלי חזון, בלי פתרונות בלי מנהיגות. והיא תקועה עם מי שמעדיף יחסי ציבור על פני הקשבה אמיתית לתושבים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות