הקאנטרי ברמת השרון נשאר עירוני

במקביל למאמץ בזירה המשפטית שהסתיים בניצחון, בימים אלה עיריית רמת השרון מבצעת שיפוצים נרחבים בקאנטרי, כדי שבסיומם יעמוד בעיר מתקן בסטנדרט הגבוה ביותר. על מנת שלא לפגוע בלקוחותיו הרבים, העבודות ימשיכו להתבצע ללא השבתה ארוכה של המקום.

עד כה מערכות התשתית, לרבות מערכת החשמל, הוחלפו במלואן למערכות חדשות שעומדות בתקנים המחמירים. חדר הכושר במקום שופץ וחודש, בריכת הפעוטות נהרסה ובמקומה מוקמת בימים אלה בריכה חדשה, גדולה יותר ובטוחה יותר, עם סינון מים וחדר משאבות שהולם את הסטנדרטים שהעמדנו במקום. המלתחות, הקירוי בבריכה ואזורים נוספים במתחם יוחלפו וישודרגו גם הם.

ראש העירייה אבי גרובר מסר: "זהו יום של ניצחון, יום שבו בית המשפט הבהיר שהקאנטרי שייך לרמת השרון ולתושביה. העבודות במקום ימשיכו במלוא המרץ, כדי שתושבי העיר ייהנו ממתקן איכותי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושייך לתושבי רמת השרון – ומשרת קודם כל אותם".
 

צילום: ראובן קפוצינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות