לראשונה נהג אופניים חשמליים מורשע בגרימת מוות ברשלנות, לאחר שדרס הולך רגל בן 88 בחדרה, בזמן שחצה במעבר חצייה

משה לוי, תושב חדרה הורשע בגרימת מוות של פיוטר אלפייב בן ה-88. לוי רכב על אופניים חשמליים בעיר, למרות שהבחין באלפייב חוצה במעבר חציה, המשיך בנסיעה, התנגש בו וגרם לו למוות מדימום מוחי

בית משפט השלום לתעבורה בחדרה, בפני כבוד השופט אלכס אחטר, הרשיע היום את משה לוי תושב חדרה בגין עברה של גרם מוות ברשלנות, לאחר שרכב על אופניים חשמליים ופגע במהירות של 24 קמ"ש  במנוח פיוטר אלפייב ז"ל בן ה-88, בעת שחצה את הכביש  במעבר החציה ברחוב רמב"ם בחדרה באוקטובר 17. 

מעובדות כתב האישום שהוגש עולה כי  ביום 16/10/17 בסביבות השעה 11:35 רכב משה לוי תושב חדרה בין 54  על אופניים חשמליים ברחוב רמב"ם בעיר חדרה , במהירות של 24 קמ"ש .   

באותה העת בצומת הרחובות רמב"ם ולבזובסקי עמד המנוח פיוטר אלפייב בין 88 , על שפת המדרכה והחל בחציית הכביש במעבר החציה ממזרח למערב ומימין לשמאל בכיוון רכיבת הנאשם.

עוד עולה כי לאחר שחצה המנוח מרחק של כשני מטרים במעבר החציה ועל אף שיכול הנאשם והיה צריך להבחין בו, המשיך  ברכיבה רציפה, בלא שהאט ממהירות רכיבתו ופגע עם האופניים במנוח, אשר נפל ונחבל.

כתוצאה מכך נפגע המנוח ונגרמו לו שברים בגולגולת ודימום מוחי. ביום 1.11.17 נפטר המנוח במהלך אשפוזו בבית החולים, כתוצאה מהתדרדרות במצבו עקב פציעתו בתאונה.

 

 

בכבוד רב,

_________________________

אמיר סגייר, עו"ד

דובר מחוזות חיפה והצפון

אחראי תקשורת ערבית

אגף דוברות הסברה ותקשורת, משרד המשפטים

050-6217828 , Dover@justice.gov.il

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות