כתב אישום חמור נגד ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, על קבלת שוחד

כתב אישום חמור הוגש היום נגד יעקב אדרי, ראש עיריית אור עקיבא, בגין קבלת שוחד מקבלנים בסך מאות אלפי שקלים

פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה כתב אישום נגד ראש העיר אור עקיבא יעקב אדרי בגין שוחד. בנוסף הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שמונה בני אדם נוספים.

אדרי, שנחשד בלקיחת שוחד של מאות אלפי שקלים בשש פרשות שונות, עבירות מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט, עבירות אלימות ועבירות מס.

אדרי חשוד כי ביקש וקיבל מיזמי נדל"ן ומגורמים נוספים בעלי אינטרסים כלכליים באור עקיבא, הן באופן ישיר והן בעקיפין, כספים ותווי קנייה בסך מאות אלפי שקלים. הוא קיבל את הכספים והתווים באופן קבוע, פעמיים בשנה, והן באופן מזדמן על פי בקשתו. בעד הכספים שלקח לכאורה, אדרי חשוד כי פעל לקדם בעירייה את ענייניהם של נותני השוחד, בין היתר על ידי כך שאישר חשבונות לקבלת תשלום, הקל בתשלומי מס מוניציפליים, וקידם תוכניות שהוגשו בוועדה המרחבית.

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות