בנו ריינהורן, מאמן כדוריד לילדים מהרצליה חשוד באינוס ועבירות מין ב-140 ילדות מגיל 9 שהכיר דרך הרשת

מדובר בחקירה סמויה ומורכבת, המתנהלת במשטרת ישראל מזה מס' חודשים, במהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ואחרים בארץ ובעולם וכך הצליח צוות החקירה לפצח את זהותו ואף לאתר וליצור קשר עם למעלה מ-140 קטינות, איתם יצר קשר החשוד.
החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה.
מדובר כאמור בחקירה סמויה שארכה חודשים ארוכים במאמצים להגיע אל החשוד, תוך איסוף ראיות מפלילות בנוגע לעבירות המיוחסות לו. החשוד נעצר בשבוע שעבר, ויובא היום להמשך הארכת מעצרו.
היום, בדיון בבית המשפט המחוזי בלוד, הוסר צו איסור הפרסום, והותרו לפרסום פרטי הפרשה והחשוד. אתמול, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של החשוד עד ליום ב'.
בשלב זה, לצד חקירת החשוד ובחינת חומר הראיות, ממשיכים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר גם באיתור וגביית עדויות מקטינות נוספות שייתכן והחשוד יצר עימן קשר או פגע בהם, בהתאם לחשדות המיוחסים.
מדובר בחשוד שפעל לאורך תקופה ארוכה ברשתות החברתיות, ותחת זהויות שונות, ויצר קשר עם קטינות תוך שהוא מציע להן לקחת חלק בדוגמנות ופרסום.
החשוד, תושב הרצליה (35), נשוי ואב לשני ילדים קטנים, כאמור משמש מזה שנים כמאמן כדור יד של קבוצות ילדים ונוער, והוא עובד עיריית הרצליה.
משטרת ישראל מתריעה בפני הציבור: "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/ קטין נוספים נפלו קורבן להונאה רשתית מסוג זה נא לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לפניות לדיווחים על אלימות רשתית של משטרת ישראל) לגבי כל חשד או חשש באשר הוא".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות