טקס מרגש לסיום כתיבת אותיות בספר התורה לזכרם של חללי העיר שנפלו במלחמה ולהשבתם של החטופים והשבויים תושבי קרית אתא

במעמד האדמו״ר רבי דוד חי אבוחצירא שליט״א , בני משפחות הנופלים החטופים והשבויים, ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ ומשתתפים רבים, התקיים אתמול בערב (חמישי) טקס מרגש לסיום כתיבת אותיות בספר התורה לזכרם של חללי העיר קרית אתא שנפלו במלחמה ולהשבתם של החטופים והשבויים תושבי העיר

האדמו״ר רבי דוד חי אבוחצירא שליט״א , נשא תפילה לעילוי נשמות הנופלים ולחזרתם של השבויים כולם במהרה.

ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ , "זכות גדולה הייתה מנת חלקי להשתתף בטקס והתרגשתי כמו כל המשתתפים מעוצמת הקדושה שהיתה במעמד. ליבנו עם המשפחות השכולות ואנחנו מייחלים לשובם במהרה הביתה של כל החטופים והשבויים".

ראש העיר יעקב פרץ הודה לראש ישיבת ״מרכז התורה״ בעיר , הרה"ג הרב יוסף חיים פרץ שיזם וערך את המפגש בין האדמו״ר ובני המשפחות ואת סיום כתיבת ספר התורה, שיוכנס אי״ה ביום א׳ הקרוב לבית המדרש ובית הכנסת ״מרכז התורה״ בקרית אתא.

"מי ייתן והתפילות יתקבלו ויחזקו את לוחמי צה״ל, כוחות הביטחון ועם ישראל כולו. שבת שלום", סיכם ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות