צוותי השיטור והפיקוח העירוניים בקרית אתא, מצויים בכוננות מוגברת וכך גם מערך החירום בעיר

ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ , קיים בצאת השבת והחג, ישיבת היערכות נוספת בהשתתפות מנכ"ל העירייה בני חזן וצוותי העירייה לשע"ח, קצינים מפיקוד העורף והמשטרה בעקבות הכרזת הממשלה על מלחמה

ראש העיר יעקב פרץ : "מדינת ישראל נמצאת במצב מלחמה מול ארגון חמאס ומאז שעות הבוקר אנו מקיימים הערכות מצב עם פיקוד העורף, המשטרה וכוחות הביטחון.
נכון לעכשיו ההנחיות לקרית אתא הן להמשיך במצב של שגרה למעט מניעת התכנסויות מרובות משתתפים. צוותי שיטור ופיקוח עירוניים נמצאים בכוננות מוגברת ומבצעים סיורים בכל חלקי העיר".

ראש העיר הדגיש, "מערך החירום נמצא בכוננות גבוהה וערוך לכל תרחיש, כולל פתיחת מקלטים תוך דקות ספורות. אני קורא שוב לתושבים להיות קשובים ולהשמע להנחיות פיקוד העורף ומשטרת ישראל. תפילותנו לשלום תושבי הדרום, חיילות וחיילי צה"ל וכוחות הביטחון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות