שירותי כללית עומדים לרשות הלקוחות בעקבות האירועים הביטחוניים: שירותי און ליין ברפואת ילדים 24/7 ושירות און ליין ברפואת משפחה בין השעות 08:00-23:00
רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: ״מוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים למתן מענה רפואי ומקצועי״
שירותי כללית העומדים לרשות הלקוחות בעקבות האירועים הביטחוניים.
כללית מפעילה שירותי און ליין דיגיטליים הפועלים מסביב לשעון:
שירותי און ליין ברפואת ילדים הפועלים 24/7;
שירות און ליין ברפואת משפחה בין השעות 08:00-23:00.
ניתן לפנות באפליקציה/אתר כללית
או בטלפון *2700.
מרפאות כללית במחוז פתוחות בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ומסרונים על טיפולים שמבוטלים, עקב המצב נשלחים למטופלים.
בנוסף תוגבר מערך אשפוז הבית והוא ערוך לקלוט מטופלים נוספים, ככל שיידרש.
לרשות לקוחות כללית עומד גם מוקד תמיכה וסיוע נפשי שמספרו 03-7472010
רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: ״מרפאות הכללית בכל רחבי המחוז ממשיכות להעניק שרות על פי הנחיות פיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את המטופלים על שינויים ככל שיהיו. בנוסף כלל שרותי האון ליין ומוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים למתן מענה רפואי ומקצועי״.