שירותי כללית עומדים לרשות הלקוחות בעקבות האירועים הביטחוניים: שירותי און ליין ברפואת ילדים 24/7 ושירות און ליין ברפואת משפחה בין השעות 08:00-23:00

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: ״מוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים למתן מענה רפואי ומקצועי״

שירותי כללית העומדים לרשות הלקוחות בעקבות האירועים הביטחוניים.
כללית מפעילה שירותי און ליין דיגיטליים הפועלים מסביב לשעון:
שירותי און ליין ברפואת ילדים הפועלים 24/7;
שירות און ליין ברפואת משפחה בין השעות 08:00-23:00.

ניתן לפנות באפליקציה/אתר כללית

או בטלפון *2700. 

מרפאות כללית במחוז פתוחות בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ומסרונים על טיפולים שמבוטלים, עקב המצב נשלחים למטופלים.
בנוסף תוגבר מערך אשפוז הבית והוא ערוך לקלוט מטופלים נוספים, ככל שיידרש.
לרשות לקוחות כללית עומד גם מוקד תמיכה וסיוע נפשי שמספרו 03-7472010

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: ״מרפאות הכללית בכל רחבי המחוז ממשיכות להעניק שרות על פי הנחיות פיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את המטופלים על שינויים ככל שיהיו. בנוסף כלל שרותי האון ליין ומוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים למתן מענה רפואי ומקצועי״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות