היערכות עירונית בקריית אתא בנושא בטיחות בדרכים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד

מנהלי המחלקות בעירייה, מנהלי בתי הספר, נציגי המשטרה וראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ השתתפו בכנס עבודה מיוחדת של מטה הבטיחות בדרכים וזאת לקראת פתיחת שנת הלימודים

 

השבוע נערכה פגישת מטה הבטיחות בדרכים בנוכחות ראש העיר יעקב פרץ, מנהלי המחלקות בעירייה, מנהלי בתי הספר, נציגי המשטרה ביניהם מת"ח זבולון ניר ג'אמבר , מפקד נקודת השיטור פקח סאמח ביבאר ומפקד תנועה בתחנת זבולון רפ"ק רמי אגמון נציג מורי הנהיגה, מ"מ ראש העיר ויו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים , עו"ד מיימון טולדנו, סמנכ"לית העירייה יהודית מלכא, מנהלת מטה הבטיחות העירוני חנה לוי ונציג הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים- קובי גזית ואלי יוסובוש על מנת לערוך סקירה מקיפה של היערכות העירייה בנושא לקראת פתיחת שנת הלימודים.

ע"פ נתוני המשטרה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים החל משנת 2019 ועד היום חלה ירידה במספר תאונות הדרכים בעיר הודות לפעילות משותפת של המשטרה והעירייה. לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד נערכו מחלקות העירייה לעבודות שדרוג מקיפות ברחבי העיר. מחלקות אחזקה והנדסה ביצעו צביעת מדרכות, סימון כבישים, שיקום תשתיות , השלמת מעקות בטיחות , התקנת תמרורים, תוספת חניות, הסדרי תנועה בטיחותיים ועוד בקרבת מוסדות החינוך והציבור בעיר.

עם פתיחת שנת הלימודים תתבצע אכיפה מוגברת בעיקר באזורים הקרובים למוסדות החינוך בעיר. במסגרת הפעילות שוטרים, פקחים ומתנדבים יאבטחו את התלמידים לקראת חזרתם ללימודים והם יוצבו ליד מעברי חצייה והכניסות לבתי הספר הן בשעות הבוקר והן בשעות הצהריים, כולל סיורים יזומים לאורך כל היום.

נצ"מ ניר ג'אמבר, מתח זבולון:" קרית אתא היא העיר הגדולה בקריות ומפעילה את מערך השיטור העירוני הגדול בקריות. אני שמח לראות ירידה במספר התאונות בעיר, תוך מגמת שיפור מתמדת, הודות לשיתוף פעולה מוצלח בין הרשות למשטרה."

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ:" במהלך השנים האחרונות נעשו מאמצים רבים והושקעו משאבים אין ספור על מנת להוריד את מספר תאונות הדרכים בעיר, להטמיע את תוכניות הבטיחות בדרכים בקרב הקהילה כולה ולגרום לשינוי התנהגותי .החינוך לבטיחות בדרכים הוא  משימה לאומית שמטרתה להכשיר את התלמידים לתפקוד יעיל במערכת התעבורה, ללמדם עקרונות התנהגות ,המבוססים על אחריות אישית ולהנחיל להם ערכים של מחויבות לשמירה על חיי אדם וכיבוד חוקי המדינה."

 

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות