בשורה לתושבי קרית אתא: מרפאת כללית עוזיאל מזמינה את קהל מטופליה למשכנה המחודש

לרווחת התושבים, מרפאת כללית עוזיאל נפתחה מחדש לאחר שהתחדשה ושודרגה

בשבוע החולף ועל אף המצב הביטחוני,  מרפאת כללית עוזיאל בקרית אתא במחוז חיפה וגליל מערבי נפתחה מחדש לאחר שעברה שיפוץ מקיף. המרפאה הוותיקה שינתה את פניה, כשנעשו עבודות שיפוץ נרחבות בעלות של כ-5.3 מיליון ₪ שכללו את הנגשת המרפאה לבעלי מוגבלויות, הוספה של יחידה מוגנת המאפשרת המשך טיפול רפואי גם בעת מצב חירום והותקנה מעלית. בנוסף, בוצעו שינויים בקומות המרפאה וניתן שירות בתנאים מרווחים ומשופרים והוכנסו מערכות מחשוב חדשניות ההופכות את המרפאה למרפאה דיגיטלית.

במרפאה ניתנים שירותי רפואה משפחה, ילדים, סיעוד, משרד ובית מרקחת.

ד"ר כיאל מוהיב מנהל מרפאת עוזיאל מברך על הפתיחה: "אנו שמחים על פתיחתה המחודשת של המרפאה. אנו מודים למטופלים על הסבלנות וההבנה בזמן השיפוץ ושמחים לחזור ולהמשיך לתת שירות זמין ואיכותי למטופלים שלנו במרפאה חדשה ומשודרגת".

"כללית ממשיכה בתנופת הבינוי והצמיחה במחוז חיפה וג"מ, מרפאות ותיקות משופצות ומונגשות לצד פתיחה של מרפאות חדשות בשכונות חדשות. אני מודה לצוות הבינוי ולכלל יחידות התמך על העבודה המקצועית לרווחת הלקוחות" מסכם רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות