מגן "חצי יובל" הוענק לקריית אתא על 25 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי על תהליך שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים

עיריית קריית אתא רשמה הישג וקיבלה "מגן יובל" על 25 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבים יופי, בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2023, שנערכה מטעם המועצה לישראל יפה

 

עיריית קריית אתא זכתה השבוע בדגל היופי ובמגן "חצי יובל", על 25 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבים יופי, בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2023, שנערכה מטעם המועצה לישראל יפה. תעודות הזכייה הוענקו בטקס חגיגי שנערך במעמד שר הפנים ונכבדים נוספים.

קריית אתא זכתה בתחרות על הצטיינותה בקריטריונים שהוגדרו בתחומי איכות החיים והסביבה, וכוללים בין השאר פיתוח הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים, טיפוח הסביבתי והנוי במרחבים הציבוריים לרווחת התושבים, והנעת תהליך שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים ועוד.

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה  החוגגת את השנה ה – 30 לקיומה, נערכת בשיתוף משרד הפנים , המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז השלטון האזורי. התחרות נערכת מדי שנה החל משנת 1993, ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות, ישובים במועצות אזוריות, כפרי נוער ובתי ספר אזורים, המתמודדות על קבלת כוכבים בתחום איכות החיים והסביבה מטעם המועצה לישראל יפה, כל אחת לפי סיווגהּ.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות