"חולמים משחק": סטודנטים ותלמידים בבית הספר המיוחד בקריית אתא "תמיר", מעצבים יחדיו משחקים בפרויקט מרגש

פרוייקט מיוחד ומרגש בשם "חולמים משחק" מתקיים בבית הספר "תמיר" בקריית אתא, המטפל בתלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים. במסגרת הפרויקט מעצבים התלמידים משחקים יחד עם סטודנטים לעיצוב שנה ג'

 

בבית ספר "תמיר" המטפל בתלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים פועל מיזם מרגש בשיתוף עם מכללת תלתן לעיצוב-  פרוייקט "חולמים משחק" במסגרתו מעצבים ובונים הסטודנטים והתלמידים משחקים.

במסגרת הפרויקט מעצבים התלמידים משחקים יחד עם סטודנטים לעיצוב שנה ג', לומדים תוכנות עריכה ותכנות, מתמודדים עם אתגרים חדשים ופותרים בעיות.  לצד הבנת עולם העבודה ותהליך פיתוח המשחק, נוצר גם קשר אישי, מרגש ומיוחד בין התלמידים לסטודנטים שהפכו למנטורים עבורם.

מבית ספר "תמיר" נמסר: "מטרתו של בית הספר ותוכניות הלימוד הייחודיות שאנו מפעילים היא לספק לתלמידים מסגרת תומכת ומשקמת שתאפשר להם, בבוא הזמן, להשתלב חזרה בקהילה ובהמשך גם בחינוך הרגיל, תוך פיתוח תחושת המסוגלות של כל תלמיד ותלמיד. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות