בחירות 2023: עו"ד דוד אברקי מתמודד למועצת העיר קרית ים

"כאדם שגדל וחונך בקרית ים, יש בי אהבה בוערת לעיר שלנו ורצון עז לשמר ולשפר אותה למען ילדיי שלי וילדי העיר... אני מתכוון לפעול לקידום העיר ורווחת התושבים ולמתן מענה לכל חברות האוכלוסייה בעיר: דתיים, חילונים, מסורתיים, יהודים ושאינם יהודים, ותיקים ועולים חדשים"

בחירות 2023 לרשויות המקומיות נמצאות ממש בפתח וגם בקרית ים השטח מתחיל להתחמם כאשר בסופ"ש הצהיר עו"ד דוד אברקי על ריצה למועצת העיר קרית ים. אברקי בן ה 31 נשוי + 2 הוא עו"ד מוכר בתחום הנדל"ן בקריות, שידוע ואהוב בקרית ים בשל פועלו החברתי בעיר, הן שמחות והן בעצב ובעיקר בתחום הרווחה, למען השכבות החלשות, הורים וילדים ובכלל. אברקי, בנו של רב העיר קרית ים, הרב יוסף אברקי, שרץ למועצה מטעם ש"ס, גיבש סביבו קבוצה של מובילים בקרית ים שתיחשף בקרוב ומבטיח כי הוא מגיע למועצה על מנת לאחד את השורות בעיר ולפעול למען כל שכבות האוכלוסיה וכי יפעל לכך שגם בעיריה היחס יהיה שווה לכולם ללא הבדלים.

וכך כתב עו"ד דוד אברקי בפוסט שהעלה בפייסבוק האישי שלו שזכה למאות לייקים, תגובות ושיתופים:

"בחירות 2023 יצאנו לדרך… אני שמח ונרגש לשתף אתכם בהחלטתי להתמודד למועצת העיר קרית ים בבחירות הקרובות שיתקיימו ביום 31.10.2023. כאדם שגדל וחונך בקרית ים, יש בי אהבה בוערת לעיר שלנו ורצון עז לשמר ולשפר אותה למען ילדיי שלי וילדי העיר. זכיתי לגדול בבית שכל כולו מושתת על חסד, נתינה ואהבת הזולת. אבי, הרב יוסף אברקי הינו רב העיר מזה ארבעים שנה, כשהוא משרת את הציבור במסירות רבה. אין משפחה שהוא לא נגע בה בכל מעגלי החיים ותמיד יודע לתת את העצה הנכונה ואת התמיכה לכל תושב. אמי, עו"ד ירדנה אברקי, בעלת משרד מצליח בקרית ים שימשה בעבר כחברת מועצת עיר. לפני כ- 3 שנים חזרתי לגור בקרית ים יחד עם אשתי ושני ילדיי מתוך שליחות אמיתית לתרום ולעשות למען הקהילה ולהוביל את קרית ים לקדמת הבמה. מאז שחזרתי לקרית ים אני תורם ופועל למען תושבי העיר בכל המישורים: ארנונה, התנהלות מול העירייה, סיוע לאבלים וכן סיוע משפטי בחינם לתושבי קרית ים בכל יום רביעי, ולשמחתי סייעתי לעשרות משפחות בתקופה הנ"ל.

חזוני הוא לחבר ולאחד את תושבי קרית ים בעשייה נכונה ומועילה, כי בסופו של דבר לכולנו יש את הרצון לחיות בעיר חזקה ומאוחדת, מטופחת ומושכת אוכלוסייה על כל גווניה.
לאחר שאבחר למועצת העיר אני מתכוון לפעול לקידום העיר ורווחת התושבים ולמתן מענה לכל חברות האוכלוסייה בעיר: דתיים, חילונים, מסורתיים, יהודים ושאינם יהודים, ותיקים ועולים חדשים.
אני אפעל לצמצום פערים וחוסר שוויון בין התושבים בעיר, כך שהעירייה תקצה את משאביה לכל השכונות, באופן שווה, כי כל תושב נחשב, ללא הבדל.
אני אפעל לחיזוק החינוך בעיר, כך שלנוער שלנו יהיו חלומות ושאיפות ואת היכולת להגשים אותם, בדיוק כמו בני נוער בערים חזקות ומבוססות, כך שגם ילד מקרית ים יוכל לשאוף ולהגיע ליחידות עילית בצבא, למוסדות להשכלה גבוהה ולעבוד במקצועות הנחשקים ביותר.
אני אפעל לשיפור חזות העיר, ובכלל זה: תיקון מדרכות, סימון מעברי חצייה, תחבורה ציבורית נגישה שתעבור בכל שכונה, פארקים וגני שעשועים בכל שכונה, שדרוג מועדוניות נוער, חוגים, טיפוח רצועת החוף שלנו טיפוח התרבות וחיי הרוח בעיר.
והחשוב מכל- דלתי פתוחה לכל מי שחפץ להכיר אותי, להיעזר בי, או לקחת חלק בהגשמת השאיפה של כולנו לחיזוק העיר קרית ים.
אז אם גם לכם אכפת כמו לי מעתיד העיר שלנו, למען הילדים שלנו ולמען ההורים המתבגרים שלנו, אני מזמין את כולכם להצטרף אליי!
שלכם,
דוד אברקי
נתראה בקלפי ב- 31.10!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות