עיריית קריית אתא נערכת לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד: עם שיפוץ נרחב של גני ילדים ובתי ספר ובניית מבנים חדשים

עיריית קריית אתא נמצא בעיצומן של ההכנות לשנת הלימודים תשפ"ד: שיפוץ מבנים, שדרוג ושיפוץ אולמות ספורט בבתי ספר שונים ושל מגרשי ספורט וגם השלמת המבנה החדש לתלמידות "בנות יעקב" ותחילת בניית בית הספר החדש של יבנה

 

במהלך חופשת הקיץ נערכת עיריית קריית אתא לפתיחת שנת הלימודים החדשה. כל מחלקות העירייה פועלות על מנת לשדרג, לשפץ ולהנגיש את מוסדות החינוך במטרה לאפשר לתלמידים הפותחים את שנת הלימודים אקלים חינוכי מיטבי.

מחלקת האחזקה בעירייה מבצעת בימים אלה שיפוץ ושדרוג של גני הילדים ובתי הספר הקיימים. העבודות כוללות: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, קירוי ואיטום תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, התקנת ריצוף, מתקנים חדשים, מזגנים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה, דשא סינטטי , סככות הצללה, ניקיון, הדברה ופיתוח נופי.

במקביל מתבצע שדרוג של מגרשי הספורט בבתי הספר: גבעת רם, ישיבה תיכונית, הצבי ישראל, ירושלים, פינסקר, שפרינצק, שחם וגורדון וכן במגרשי הספורט ברחובות: פלמ"ח, בית וגן, פרישמן ובפארק הספורט.

בשנת הלימודים החדשה יעברו תלמידות בית הספר בנות יעקב למבנה החדש של בית הספר, לאחר שבשנה החולפת למדו במבנה ביה"ס גיבורי עציון לשעבר עד לסיום העבודות. במקביל מתחילה העירייה בעבודות לבניית מבנה חדש לביה"ס יבנה.

עיריית קריית אתא: "עיריית קריית אתא תמשיך להציב בראש סולם העדיפויות את ההשקעה במערך החינוך בכדי שתושבי העיר, ילדיה ותלמידיה ימשיכו ליהנות ממערכת חינוך איכותית, מתוכניות למידה חדשניות ומבתי ספר וגני ילדים מודרניים ומתקדמים."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות