מועצת האכיפה בקריית אתא קבעה יעדים לשנת 2024: אכיפה מוגברת נגד ונדליזם, הסדרת תנועה במרכז העיר, מחוללי רעש ועוד

השבוע התכנסה מועצת אכיפה עירונית בקריית אתא. בפגישה הוצגה תכנית העבודה והיעדים לשנת 2024

 

השבוע התכנסה מועצת האכיפה העירונית לשיטור עירוני ולביטחון קהילתי  בהשתתפות ניציגי העירייה והמשטרה ביניהם ראש העיר -יעקב פרץ, מת"ח זבולון נצ"מ ניר ג'אמבר ומפקד נקודת השיטור בקרית אתא- פקד סאמח ביבאר.

במפגש נערכה סקירה של פעילויות האכיפה בעיר בהתאם ליעדים ולמטרות שנקבעו ע"י ראש העיר כולל תוכנית העבודה לשנת 2024. בין הנושאים עליהם מושם דגש: מניעת ונדליזם והקמת רעש, הסדרת התנועה במרכז העיר, צמצום נהיגה מסוכנת על רכב דו גלגלי ופיקוח על הכניסות והיציאות מהעיר לצד המשך הפעלת מערך החירום הכולל אכיפה מוגברת, סיורים יזומים, הפעלת כיתות כוננות, סיירת הורים ומשמר שכונה ושימת דגש על הסברה בקרב בני הנוער בנושא שימוש בחומרים מסוכנים ומניעת מצבי סיכון.

ראש העיר, יעקב פרץ: "לצד הפעילות הרבה להגברת הביטחון האישי בולטת מעל הכל הערכות והפעילות במסגרת מלחמת ׳חרבות ברזל׳. לצד רבים מתושבי העיר פעלה המשטרה, ועדיין פועלת בכוחות מתוגברים בכדי להעניק את תחשוב הביטחון הטובה ביותר בעיר."

מעיריית קריית אתא נמסר: "העבודה המשולבת מאפשרת הבנה עמוקה של צרכי העיר וקידום המטרות והיעדים תוך צמצום משמעותי של היקף הפשיעה בעיר, שמירה על הסדר הציבורי והעלאת הביטחון האישי של התושבים".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות