לאור ההסלמה בצפון: שר הביטחון ומפקד פיקוד העורף הגיעו אתמול לקריית אתא לפגישת עדכון עם ראש העיר וראשי כל הרשויות באזור חיפה, הקריות, נשר וטירת כרמל

שר הביטחון יואב גלנט ואלוף פיקוד העורף, רפי מילוא, הגיעו אתמול לעיריית קריית אתא, שם נועדו עם ראש העיר יעקב פרץ וראשי רשויות מחיפה, הקריות, נשר וטירת כרמל. גלנט: "הדרך לניצחון היא באמצעות החוסן הלאומי של כלל האזרחים"

 

ראש העיר קריית אתא יעקב פרץ אירח אתמול (ג') בעירייה את שר הביטחון יואב גלנט ואת אלוף פיקוד העורף רפי מילוא, צוות הפיקוד ומשרד הביטחון לשיחה עם ראשי הרשויות של הקריות, חיפה, טירת כרמל ונשר ויו״ר המרכז לשלטון מקומי.

ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ: "במהלך הפגישה הצגנו בפני השר גלנט את הצורך במוכנות והתגוננות העורף במקרה של הרחבת המלחמה. העלינו בפני השר מספר בעיות ובהן פערי המקלוט וכן את הצורך בהצטיידות במקרים של תרחישי קיצון".

"השר הבטיח לבחון מספר נושאים שעלו במהלך הפגישה ואת התייחסותו לנושאים", אמר ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ .

לסיכום, הדעה המשותפת של כלל המשתתפים במפגש, היתה כי הדרך לניצחון היא באמצעות החוסן הלאומי של כלל האזרחים. יחד ננצח.

 

צילום: יח"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות