מוכנים! אימון של יחידות סיוע עירוניות בקריית אתא, לצד תגבור המשמר העירוני

בקריית אתא מוכנים לתרחיש מלחמה וחירום: אתמול בבוקר נערך אימון של יחידת סע״ר (סיוע עצמי ראשוני) הפועלת בעיר וגם נמשכת פעילות המשמר העירוני אליו התגייסו מתנדבים רבים

 

אתמול בבוקר נערך אימון של יחידת סע״ר (סיוע עצמי ראשוני) הפועלת בעיר. היחידה מופעלת ע"י אגף הרווחה, מחלקת הביטחון העירונית ופיקוד העורף באמצעות מתנדבים שהוכשרו והוסמכו לתת מענה ראשוני בשעת חירום עד להגעת כוחות הביטחון.

לצד פעילות יחידת סע"ר, נמשכת פעילות המשמר העירוני אליו התגייסו מתנדבים רבים במטרה לסייע לכוחות הביטחון הפועלים בעיר. המשמר העירוני מורכב ממתנדבים תושבי העיר המסיירים בשכונות ע"פ חלוקה לצוותים במטרה לסייע לכוחות הביטחון בתיאום עם העירייה וע"פ הצרכים שייקבעו בהערכות המצב השוטפות.

לבקשת ראש העיר יעקב פרץ, השבוע החלה לפעול בעיר גם יחידה של חיילי גדוד פיקוד העורף לתיגבור מערך הביטחון העירוני והגברת הנוכחות באזורים מרכזיים בעיר והיא תפעל במתכונת מלאה לאורך כל השבוע.

 

צילומים: עיריית ק. אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות