11 שוהים בלתי חוקיים מעזה, משכם ומג'נין נעצרו בחיפה

אנשי אגף האכיפה העירוני ושוטרי תחנת חיפה עצרו 11 שוהים בלתי חוקיים מעזה, משכם ומג'נין, אשר שהו בחיפה ללא אישורי שהייה

בשדרות הציונות נעצרו 5 שב"חים, זאת לאחר שתושבים המתגוררים ברחוב פנו למוקד העירוני, בטענה כי הם מזהים דמויות חשודות ברחוב. פקחי אגף האכיפה העירוני, שרבל יעקוב ואיחסאן והבה, שנענו לקריאה והגיעו למקום בליווי שוטר תחנת חיפה, הוכוונו על ידי התושבים אל דירת מסתור ברחוב. לאחר שנכנסו לדירה, איתרו השוטר והפקחים 5 שוהים בלתי חוקיים מעזה, אשר ככל הנראה שהו במקום תקופה ארוכה, ללא אישורי שהייה.

במקרה אחר שאירע עצרו פקחי אגף האכיפה של עיריית חיפה, גבי אנדראוס ושלמה אטיאס, יחד עם שוטרת תחנת חיפה, 4 שב"חים אשר ביקשו להסגיר את עצמם, זאת לאחר שאישור השהייה שהיה ברשותם, בעת שעבדו בפרוייקט בנייה בחיפה, פג בעקבות המצב הבטחוני.

במקרים נוספים שאירעו בשעה האחרונה עצרו אנשי יחידת האופנועים של אגף האכיפה העירוני שני שב"חים משכם שאותרו בתוך דירה בשכונת נווה יוסף ושב"ח אחד נוסף מג'נין שאותר ברחוב הנביאים.

בכל המקרים שפורטו, נעצרו השב"חים והועברו לתחנת המשטרה להמשך חקירתם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות