בקריית אתא נערך תרגיל לשעת חירום שדימה תרחיש של נפילת טיל בעיר

קריית אתא ממשיכה במוכנות שיא לתרחישי חירום. במסגרת זאת נערך תרגיל מל"ח המכין את הרשות לתרחישי חירום במסגרת תרגיל מטה משותף של פיקוד העורף והרשות המקומית

 

לפני כשבוע ימים ערכה עיריית קריית אתא תרגיל מל"ח המכין את הרשות לתרחישי חירום במסגרת תרגיל מטה משותף של פיקוד העורף והרשות המקומית.

במסגרת הפעילות תרגלה העירייה מספר תרחישים הכוללים את ראשי המכלולים בשיתוף עם פיקוד העורף ומשטרת ישראל. התרחישים כללו טיפול בנזקי תשתיות מים, ביוב, חשמל, כבישים ותחבורה, פינוי נפגעים וטיפול בחללים ומתן שירותי רווחה וסעד לתושבים.

העירייה הציגה את משמעויות הנזקים ואת תוכנית הטיפול המיידית כאשר פיקוד העורף ציין את היערכות ומוכנות הרשות לכל תרחיש בשעת חירום, יחד עם שיתוף פעולה מלא של כל המכלולים.

ראש העיר יעקב פרץ: "התרחיש עסק באפשרות לנפילת טיל בעיר תוך התמקדות בטיפול בזירה והמשך שמירה על רצף תפקודי בעת חירום. מאז תחילת הלחימה אנו נערכים לתרחישי קיצון מתוך תקווה שלא נזקק לכך. תפילתנו לשלומם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון הנלחמים בחזית ולשובם של החטופים והנעדרים במהרה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות