טירת כרמל אירחה את מנהל המחוז במשרד הפנים, שהתרשם מהפיתוח בעיר

מנהל מחוז חיפה במשרד הפנים, אלי רגב, הגיע היום לביקור עבודה בטירת כרמל. בפגישתם הציג ראש העיר, אריה טל את תהליכי הפיתוח המאסיבים שעוברת טירת כרמל בשנים האחרונות ואת האתגרים הניצבים בפניה בתחומים שונים

 

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית טירת כרמל למשרד הפנים, קיים הבוקר (ראשון) מנהל מחוז חיפה במשרד הפנים, אלי רגב ביקור עבודה בעיר. בביקורו נפגש רגב עם ראש העיר, אריה טל ובכירים נוספים בעירייה, בהם הגזבר הרצל רגב; מ"מ המנכ"ל, עו"ד משה אליק; מ"מ ראש העיר, מוריס אסייג; יועמ"ש העירייה, עו"ד ערן ארבלי; מנהל אגף הביטחון, יואב בלס; ומנהלת אגף משאבי אנוש, רחלי מקובסקי. לרגב התלווה צוות מקצועי של משרד הפנים, שכלל את סגנו, רביע מקלדה; והממונה על הרשות, אנגאם ג׳חשאן.

בפגישתם הציג ראש העיר, אריה טל את תהליכי הפיתוח המאסיבים שעוברת טירת כרמל בשנים האחרונות ואת האתגרים הניצבים בפניה בתחומים שונים – הנדסה, התחדשות עירונית, חינוך, מוכנות לחירום, משאבי אנוש ועוד. לאחר מכן יצאו הצוותים לסיור שטח מקצועי ברחבי העיר, בשכונות הוותיקות והחדשות.

ראש העיר, אריה טל: "אני מודה למנהל המחוז ולצוותו על הביקור החשוב. עיריית טירת כרמל ומנהליה שמים דגש על טיפוח הקשר עם נציגי השלטון המרכזי, לטובת הצרכים העירוניים וההתמודדות עם מגוון אתגרים, ומפגשים מסוג זה מסייעים מאוד בקידום פרויקטים עירונים משמעותיים".

מנהל מחוז חיפה, אלי רגב הביע את התרשמותו מהעשייה הענפה בעיר במגוון תחומים, ובעיקר מהפיתוח האדיר ומתוצאותיו בשטח, בדגש על הכפלת מספר התושבים באופן חסר תקדים בתוך כארבע שנים: "הצוות שלי ואני שמחים לבקר בטירת כרמל. אנו מודעים לאתגרים הרבים, לתוכניות ולפעילות השוטפת בעיר, ועומדים לצדכם בכל דבר שבו ניתן לעזור ולסייע".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות