מירוץ קריית אתא ה- 3 יוצא לדרך ביום שישי הזה מפארק הספורט ויסתיים בהפנינג גדול לכל התושבים

המירוץ ה-3 של קריית אתא יוצא לדרך ביום שישי הקרוב! המירוץ יחל משעות הבוקר מפארק הספורט וימשיך לאורך היום בהפנינג ספורטיבי וססגוני לכל המשפחה ביחד עם תלמידי בתי הספר בעיר ואלפי משתתפים

 

במסגרת התוכנית הלאומית לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי יתקיים מירוץ עירוני בקריית אתא. המירוץ מתקיים זו השנה השלישית ברציפות בשיתוף תוכנית אפשרי בריא ומשרד התרבות והספורט.

מרוץ קרית אתא ה- 3 יתקיים ביום שישי הזה, ה-22.9.23 החל משעות הבוקר מפארק הספורט וימשיך לאורך היום בהפנינג ספורטיבי וססגוני לכל המשפחה ביחד עם תלמידי בתי הספר בעיר ואלפי משתתפים.

המירוץ יתקיים במספר מקצים: מקצה עממי של  2 ק"מ הפתוח לקהל הרחב בו ישתתפו גם תלמידי בתי הספר ומקצים תחרותיים של 5 ק"מ ו- 10 ק"מ ע"פ חלוקה לקטגוריות גיל.

כל משתתף במירוץ יקבל חולצה כאשר 3 המקומות הראשונים יזכו במדליית הצטיינות. ההרשמה באתר https://www.realtiming.co.il

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות