חניכי המכינה הקדם צבאית חנתון, מסייעים בעבודות להכשרת מקלטים פרטיים בבניינים משותפים בקרית אתא

40 חניכים מהמכינה הקדם צבאית חנתון, הגיעו לקרית אתא על מנת לסייע בביצוע עבודות ניקוי והסדרה שבהן החלה עיריית קרית אתא בהנחייתו של ראש העיר יעקב פרץ במקלטים פרטיים בבניינים משותפים בשכונות במרכז העיר

ראש העיר יעקב פרץ , "הודתי לחניכי המכינה על רוח ההתנדבות והרצון לסייע לתושבי העיר במסגרת פרויקט 'עיר מקלט' המתבצע בעיר בשיתוף עם ארגון 'עושים שכונה' , הארגון הבריטי JNF-UK והחברה למתנ"סים".

מן הראוי לציין כי, נציגי המיזם יחד עם נציגי העירייה, מקיימים סיורים ברחבי העיר, תוך מיפוי מקלטים הזקוקים לסיוע וביצוע עבודות חשמל, אינסטלציה, טיפול בחלונות ובדלתות ופינוי חפצים.

ראש העיר יעקב פרץ : "לנוכח המצב הביטחוני אנו פועלים בכוחות מתוגברים על מנת לתת מענה וסיוע ככל שניתן למקלטים הפרטיים בבניינים המשותפים במטרה לספק מרחב מוגן לתושבים."

לקבלת סיוע בהשמשת המקלט, ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 109 או *9368 בהודעה בווטסאפ 0523744102 או במייל באתר העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות