עיריית חיפה יוצאת במהלך להשמשת מקלטים פרטיים

על רקע המצב הבטחוני, יוצאת עיריית חיפה בימים אלה במהלך להשמשת מקלטים פרטיים, בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח, אשר ימומן מתקציב משרד הבינוי והשיכון

בשלב הראשון, יכלול המהלך השמשת עשרה מקלטים, הממוקמים במבני מגורים פרטיים, במערב חיפה, בקריית חיים ובנווה שאנן, ברחובות: הרותם, הליבנה, הגיבורים, חטיבת כרמלי, דגניה, יוסף שטרן, ברוך כהן ותענך.

מקלטים אלו נבחרו לביצוע לאחר שהם נבדקו ואושרו ע"י עובדי מינהל ההנדסה ומינהל הרווחה של עיריית חיפה ומהנדסי פיקוד העורף, ונמצא, שניתן להשמיש אותם במהירות ובאמצעים פשוטים.

כמו כן, ניתנה העדפה בבחירת המקלטים בגודלו של במקלט ובכמות התושבים שבאפשרותו להכיל וכן בעובדה, כי אין בסביבת המקלטים מקלט ציבורי בקרבת מקום.

העבודות, שיבוצעו לצורך השמשת המקלטים יימשכו כשבועיים ויכללו, בין היתר, עבודות חשמל, אינסטלציה, עבודות מסגרות ובטיחות, על מנת שהמקלטים יתאימו לשהייה ממושכת.

עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה: "המהלך להשמשת המקלטים הפרטיים מהווה פרי עבודה אינטנסיבית, אותה ניהלתי בתקופה האחרונה, לגיוס מקורות תקציביים לצורך ביצועו. מדובר בשלב ראשון בו יושמשו עשרה מקלטים, אשר יורחב בהמשך להשמשת מקלטים נוספים ברחבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות