יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין בקריית אתא

כל תלמידי החטיבה העליונה בבית ספר רוגוזין בקריית אתא לקחו חלק ביום שיא ערכי בנושא בטיחות בדרכים, במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים הארצי

 

כחלק מתכנית הלימודים השנתית בנושא בטיחות בדרכים ובמסגרת שבוע הבטיחות בדרכים הארצי, התקיים בחטיבה העליונה רוגוזין יום שיא ערכי בו לקחו חלק כל תלמידי בית הספר.

ביום זה כל תלמידי בית הספר השתתפו בפעילויות חווייתיות ומגוונות, שכללו התנסות בסימולטורים המדמים מצבי סיכון בכביש, הרצאות עם עדות אישית, שיעורי חינוך, חדרי בריחה ועוד.

במהלך ההפסקה התלמידים חתמו על אמנה בית ספרית לבטיחות בדרכים, צפו בתערוכת עבודות של תלמידי כיתות י' שנעשו במסגרת שיעורי חינוך תעבורתי ובמסגרת סדנאות הצילום והאומנות, התנסו במשחקים אינטראקטיביים שפותחו עי תלמידי ביה"ס בשיתוף מרחב היזמות בביה"ס ובעמדת הינשוף של השיטור העירוני.

בית ספר "רוגוזין" מקיים שלל פעילויות בנושא זהירות בדרכים לאורך השנה ואף זכה בעבר בפרס הארצי של משרד החינוך בנושא חינוך לערכים בבטיחות בדרכים הודות לפעילות הענפה הנערכת בביה"ס.

רחלי בוגנים, מנכ"לית רוגוזין: "החטיבה העליונה רוגוזין חרטה על דיגלה להילחם בתאונות הדרכים באמצעות חינוך ערכי לשמירה על חיי אדם, להתנהגות בטיחותית וסובלנית בדרכים, המכבדת את בני האדם ואת חוקי התנועה".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות