נחנך אולם ספורט וקהילה על שם ד"ר רפי ורטהיים בנאות אפק בקריית ביאליק

שבןע שעבר במעמד חגיגי נחנך אולם ספורט וקהילה רב תכליתי בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק. האולם החדש שהוקם על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק נבנה בהשקעה הנאמדת בכ – 14, יישא את שמו של ראש העיר לשעבר, ראש העיר השלישי של קריית ביאליק, ד"ר רפי ורטהיים

שבוע שעבר נחנך אולם ספורט וקהילה רב תכליתי בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק. אולם הספורט יישא את שמו של ראש העיר לשעבר, ראש העיר השלישי של קריית ביאליק, ד"ר רפי ורטהיים.

האולם החדש שהוקם על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק נבנה בהשקעה הנאמדת בכ – 14 מיליון שקלים במימון משותף של מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ועיריית קריית ביאליק.

באולם החדש ישנם 600 מקומות ישיבה לצופים והוא נבנה על פי סטנדרט גבוה ומחמיר כדי לעמוד בדרישות הליגה הלאומית בכדורסל.

בשעות הבוקר ישמש האולם את בית ספר התיכון שמוקם בימים אלה ובשעות הערב יעמוד לרשות הקהילה ויופעל על ידי רשת המתנ"סים העירונית שתפתח בו שלוחת פעילות. בנוסף לאולם הכדורסל נבנו במקום חדרי חוגים וחדרי ספח.

במהלך הטקס הודה ראש העיר לשעבר, ד"ר רפי ורטהיים למועצת העיר ולראש העיר על החלטתם להעניק לאולם החדש את שמו.

משפחתו של ד"ר ורטהיים היא ממקימי העיר קריית ביאליק ובחצר ביתה פעלה המכבסה הראשונה של העיר. ד"ר ורטהיים עדיין מתגורר בבניין המקורי והמכבסה לשעבר נמצאת בחצר ביתו.

מועצת העיר קריית ביאליק החליטה להעניק לאולם החדש את שמו של ד"ר ורטהיים על תרומתו בחיי התרבות והקהילה בעיר.

באירוע חנוכת האולם נהנו התושבים מחשיפת החוגים של שלוחת המתנ"ס, ממוקדי הפעילות לכל המשפחה ומהמופע של "רונו גיבור העל".

אולם הספורט החדש מצטרף לשורה של מבני ציבור וחינוך שהוקמו לאחרונה בשכונת נאות אפק ויעמוד לרשות תושבי השכונה.

מהעירייה נמסר: "העיר שיודעת לכבד ולהנציח את תולדותיה, נותנת כבוד למייסדיה, זו עיר שפניה לעתיד".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות