מצלמות העירייה אתרו "כינוס" רכבים פירטיים בחניון הסינמול ועצרו כניסתם לשם ביצוע מרוצים פרועים

ממשיכים להילחם בתופעת הרכבים המשופרים: שיתוף פעולה בין עיריית חיפה למשטרת זבולון מנע כניסת רכבים משופרים בסוף השבוע לחיפה, לשם מרוצים פירטיים

 

במסגרת פעילות תצפית יזומה, שמקיים אגף הביטחון של עיריית חיפה, למניעת כניסת רכבים משופרים לחיפה, קלטו ביום שישי בלילה מצלמות האבטחה העירוניות התכנסות של עשרות בעלי רכבים משופרים בחניון הרכבת, שמאחורי קניון ה"סינמול".

תצפיתן חדר המבצעים העירוני, שצפה בהתכנסות בעת התרחשותה, עדכן באופן מידי את מוקד 100 של משטרת ישראל, ובתוך זמן קצר הוזעקו למקום ניידות משטרת זבולון, אשר חסמו את דרכי היציאה מהחניון, ופיזרו את בעלי הרכבים, לא לפני שרשמו דוח לכל אחד ואחד מהם.

ניר מריאש, מנכ"ל עיריית חיפה, שיבח את שיתוף הפעולה המוצלח בין עיריית חיפה ומשטרת ישראל וציין, כי: "אגף הביטחון ואגף האכיפה הכללית של עיריית חיפה ימשיכו לתמוך בפעילות המשטרה, במאבק בתופעת הרכבים המשופרים, ויפעלו בכל דרך אפשרית, על מנת לסייע באיתור מקדים של בעלי הרכבים, במטרה להרחיקם מגבולות העיר".

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה: "נחיצותן ויעילותן של מצלמות האבטחה העירוניות, הפרושות ברחבי העיר ומרוכזות במוקד אחד, מוכחות יום יום, שעה שעה, במסגרת שיתוף הפעולה של עיריית חיפה עם משטרת ישראל בתחום הצפייה ותחקור הווידאו".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות