3 תושבי הצפון התחזו למשפחות החטופים וכך קיבלו בהונאה תרומות במאות אלפי שקלים. אחד מהם נעצר בנתב"ג בזמן שניסה להימלט

ניתן לפרסם: יחידת ההונאה של המשטרה חשפה 3 חשודים שעפ"י החשד התחזו למשפחות חטופים והשיגו תרומות בהיקף עצום, כאשר מעצר החשוד המרכזי התבצע הבוקר בנתב"ג בעת שניסה לצאת את הארץ ושניים נוספים נעצרו בבתיהם בצפון

 

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז פתחה בחודש נובמבר בחקירה סמויה, הכוללת חשד לעשרות מקרים של התחזות לבני משפחות החטופים והמפונים, תוך ניצול ציני של המציאות הקשה ואהדת הציבור, במטרה להונות את האזרחים ולהשיג במרמה תרומות כספיות.

על פי החשד, השלושה התחזו למספר אנשים שונים מבין משפחות החטופים והמפונים, תוך שימוש בתמונותיהם מתוך רשת חברתית ופנו לציבור באמצעות תוכנת מסרים ובקשו תרומות במזומן בלבד.

ככל שהתפתחה החקירה עד כה, עלה כי החשודים הצליחו עפי החשד לקבל במרמה סכומי עתק של כ- 100 אלף שקלים.

הבוקר חוקרי היחידה עצרו את החשוד המרכזי בעת שניסה לצאת את הארץ, כאשר חוקרי יחידת ההונאה, בסיוע שוטרי תחנות זכרון יעקב ומגדל העמק עצרו את שלושת החשודים בפרשייה, תושבי הצפון כבני 30.

בתום חקירתם תבקש המשטרה מבימ"ש השלום בחדרה להאריך את מעצרם היום בשעות אחה"צ, בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות