מחר, מוצ"ש, 19:00: ליכוד חיפה בראשות יניב בן שושן מקיימים הפגנה מול חד"ש

יניב בן שושן יו"ר רשימת הליכוד בחיפה: ""ההתנהלות של חד"ש שערורייתית. בזמן מלחמה הם מגלים אמפתיה ותמיכה באויבינו. אין מדינה בעולם שהייתה מסכימה להפגנה נגד חייליה בזמן שהם נלחמים ומחרפים את נפשם בהגנה על המולדת." אלי בן דיין רו"ח וחבר מועצת העיר חיפה (ליכוד): "את מה שעשו לנו אויבינו ב-7/10 אסור לנו לשכוח ואת איך שהגענו לשם צריך ללמוד"

הליכוד החיפאי בהובלת יניב בן שושן גועש ורותח אל מול חתירתה של מפלגת חד"ש לקיים הפגנה במוצ"ש הקרוב 20/1/24 במרכז זיו בנוה שאנן בחיפה, שם יקראו להפסקת המלחמה, הסדר מדיני, וחיזוק אוכלוסיות חלשות ומודרות, כך לטענתם.
בליכוד, לא נשארים אדישים ויו"ר הליכוד התייצב כבר אמש במשטרת ישראל מטה חוף כדי להגיש בקשה לקיום הפגנת ימין מול ההפגנה של חד"ש, במושבה הגרמנית במוצ"ש 20/1/24 בשעה 19:00, שם יקראו אנשי הליכוד לתמיכה בחיילי צה"ל וממשלת ישראל ולהמשיך במלחמה עד השגת כל היעדים ובהם החזרת החטופים, פירוק החמאס ושליטה ברצועה על מנת להבטיח את החזרת השקט לדרום. בדברי ההסבר להפגנה תחת השאלה: "האם ידוע לך על כוונת גורמים עוינים להפריע למפגינים" נכתב כי: "חד"ש עלולים לנסות לעצור את חופש הביטוי ולפגוע בדמוקרטיה ".

יניב בן שושן יו"ר רשימת הליכוד בחיפה מסר: "ההתנהלות של חד"ש שערורייתית. בזמן מלחמה הם מגלים אמפתיה ותמיכה באויבינו. אין מדינה בעולם שהייתה מסכימה להפגנה נגד חייליה בזמן שהם נלחמים ומחרפים את נפשם בהגנה על המולדת. בחד"ש חושבים שהקונספציה הישנה עוד קיימת ושיש לה מאמינים. הם טוענים שהפסקת המלחמה, שחרור מחבלים עם דם על הידיים ופתרון מדיני הכולל מסירת שטחי מולדת, יביאו לשקט שלום וביטחון, אך אנו כבר למודי ניסיון מה-7/10 ויודעים שאלה מילים ריקות- "כלאם פאדי". מה גם שהעומד בראש חד"ש החיפאי היום רג'א זעתרה מוכר לנו היטב מפעילותו ומדעותיו אותן הוא לא יכול לשכוח ולא יכול לטשטש. זעתרה הביע לא אחת את תמיכתו באסד, חיזבאללה וחמאס והוא תלמידו של המרגש עזמי באשרה. לזעתרה אין בעיה עם רצח תינוקות בנשק כימי בסוריה אך כשמדובר ביהודים ובמדינת ישראל אינו חושש להביע ביקורת. זאת צביעות של ממש מצדו. אנו נגיע להפגנה במוצ"ש, במושבה הגרמנית, מול חד"ש בלי פחד ומורא כדי לתמוך בצה"ל ובמדינה ולומר לכל אויבניו מבית ומחוץ: "עם ישראל חי".

אלי בן דיין רו"ח וחבר מועצת העיר חיפה (הליכוד) מסר: "החובה שלנו בעת הזאת היא לגבות את חיילי צה"ל וממשלת ישראל שפועלים בכל כוחם תוך סיכון חייהם כדי להחזיר לכל מדינת ישראל את השקט והביטחון. את מה שעשו לנו אויבנו ב-7/10 אסור לנו לשכוח ואת איך שהגענו לשם צריך ללמוד. אסור לנו לתת אמון באויבים שניצלו את שאיפתנו כיהודים לשלום. ההפגנה של חד"ש היא הפגנה פרובוקטיבית שנועדה לפגוע בחיילי צה"ל ובמדינתנו ואנו כנציגי הימין היחידים בחיפה לא נישאר אדישים."

רו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד. צילום: מיכה בריקמןרו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד. צילום: מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות