"תוכי ברזל"

כשאנשי כוחות החילוץ הגיעו לכפר עזה והחלו בפעילותם הם נתקלו באחד הבתים בתוכי תשוש ורעב שהועבר לתחנת מד"א באשדוד למשמורת // "כשהגיע אלי האמבולנס לתחנה באשדוד, לא ציפיתי שיוציאו ממנו תוכי", מספר נחום דוד, סגן מנהל מרחב לכיש במד"א

ביום שבת, 7.10 פשטו מחבלים על קיבוץ עוטף עזה, רצחו ולקחו בשבי עשרות מתושביו. לאחר טיהור המרחב ממחבלים הגיעו אנשי כוחות החילוץ לקיבוץ כדי להחל בפעילות איתור ניצולים ופינוי הגופות. באחד מבתי הקיבוץ אותר תוכי מבוהל בכלוב, ובירור קצר העלה שבעליו האוהב גויס למילואים. התוכי הועלה על ניידת ופונה לתחנת מד"א באשדוד.

"כשהגיע האמבולנס לתחנה באשדוד התכוננתי לגרוע מכל משום שגם ימים לאחר האירוע הקשה המשיכו להגיע פצועים וגופות, אולם הפעם נשלף מהניידת כלוב ובו תוכי מרהיב אך מבוהל ותשוש", סיפר נחום דוד, סגן מנהל מרחב לכיש במד"א "במצבי חירום לא שואלים שאלות, הכנסתי את התוכי לתחנה, מהר האכלנו אותו והשקנו אותו משום שעל פי החישובים שלנו הוא היה לבד במשך שלושה ימים ובטח עברו עליו רגעים לא פשוטים", הוסיף.

בתחילה ניכר כי התוכי מבוהל וחרד אולם לאחר מספר ימים בתחנת מד"א, בהם זכה לתשומת לב ואהבה, הוא חזר לעצמו. בעליו של התוכי עודכן כי הוא בטוח וכעת ממתינים לשובו משירות מילואים למען האיחוד המרגש.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות