תושבות ותושבים יקרים, לעדכונכם: גם הבוקר, אין שינוי בהגדרות ההתגוננות של טירת כרמל ע"פ פיקוד העורף והדרג המדיני

בהתאם לכך, מערכת החינוך בעיר ממשיכה בפעילות מלאה ע"פ הנחיות "הכי מוגן שיש" של פיקוד העורף. ביום רביעי נרשמה נוכחות מרשימה של כ-77 אחוז מהתלמידים בבתי הספר

בכל בתי הספר מוצב מאבטח, ובסביבת הגנים מתקיימים סיורים תכופים של חיילי פיקוד העורף וצוותי הפיקוח והאכיפה. כמו כן, צוותי פיקוד העורף מסיירים במוסדות החינוך ומבצעים פעילות הסברה ובדיקת מוכנות לאירוע חירום.

שימו לב: ביום שישי, 27.10: בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים, וכן גני החינוך המיוחד (למעט גן נורית וגן איריס המשולב) – לא יפעלו; גני הילדים בחינוך הרגיל יפעלו מחר כסדרם.

– הורים יקרים, אנו מודעים לרגישות ולחששות של חלקכם מהחזרה לשגרת לימודים. לפיכך, במהלך תקופה זו לא נחייב אף הורה לשלוח את ילדו לגן או לבית הספר.

– מבצע "עיר מקלט": העירייה ומשרד השיכון ממשיכים בעבודות להשמשת מקלטים משותפים, בסיוע עשרות מתנדבים. בכל ליקוי הדורש תיקון יש לפנות למוקד העירוני 106.

– אנו ממשיכים בעדכונים שוטפים ושבים ומדגישים: אנא הימנעו מהפצת מידע שגוי ומטעה, ועקבו אחר הפרסומים הרשמיים של העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות