שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ומנכ"ל משרדו, פרופ' נחמן אש, ביקרו במרפאת כללית סמייל בעכו

שר הבריאות צייץ בטוויטר- "הגעתי היום למרפאה הנוצצת של כללית סמייל בעכו- לראות בשטח את יישום הרחבת טיפולי השיניים המסובסדים כבר מגיל 72. מדובר בשילוב מנצח של הנחה עצומה במחיר וטיפול איכותי מאוד ואני ממליץ לכל מי שזכאי לקבוע תור בקופה, חבל לא לנצל זאת"

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ומנכ"ל המשרד, פרופ' נחמן אש, ערכו ביום שני ביקור במרפאת כללית סמייל בעכו במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, כדי לאמוד מקרוב אחר יישום הרחבת טיפולי השיניים בסל למטופלים מגיל 72.

במהלך הסיור שוחח השר עם אנשי הצוות ועם מטופלים שנכחו במרפאה וקיבל סקירה מלאה ע"י מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש, על פעילת כללית סמייל ונתוני מימוש הזכאות לטיפולי השיניים בקרב הגיל השלישי, המראים על עלייה משמעותית בפרט בשלושת החודשים האחרונים מאז הרחבת הסל.

את הביקור הוביל מנכ"ל ש.ל.ה (כללית סמייל) רו"ח אילן שמש ונכחו ד"ר סיגל מזור ראש תחום בריאות הפה והשיניים בכללית, ד"ר אורון שמואלי מנהל רפואי כללית סמייל מרחב מרכז, ד"ר חורי אחראי תחום השיניים במשרד הבריאות מחוז צפון, חיה קלפוס מנהלת התפעול של כללית סמייל מחוז צפון וגדית לוין מנהלת השרות.

שר הבריאות צייץ בטוויטר- "הגעתי היום למרפאה הנוצצת של כללית סמייל בעכו- לראות בשטח את יישום הרחבת טיפולי השיניים המסובסדים כבר מגיל 72. מדובר בשילוב מנצח של הנחה עצומה במחיר וטיפול איכותי מאוד ואני ממליץ לכל מי שזכאי לקבוע תור בקופה, חבל לא לנצל זאת".

"מרפאות רשת כללית סמייל מצוידות בטכנולוגיה ובציוד המתקדמים ביותר והטיפולים ברשת מבוצעים ע"י מיטב הרופאים והמומחים בתחום רפואת השיניים, כך שהמטופלים מקבלים מענה מלא ואיכותי לכל בעיה דנטלית, תחת קורת גג אחת". סיכם מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות