מינויים חדשים בקבוצת דור אלון

יפעת סטאל מונתה לסמנכ"לית השיווק אלעד שפט יכהן כמזכיר החברה ומנהל תחום שוק ההון במחלקה המשפטית

יפעת סטאל (49) נ+2 מונתה לסמנכ"לית השיווק של דור אלון, קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה.

סטאל, בוגרת תואר ראשון במינהל עסקים ותקשורת של המכללה למנהל, הגיעה לדור אלון לפני כ-12 שנים עם ניסיון רב שצברה בניהול מגוון מותגים, בעיקר בתחום המזון.

עם תחילת עבודתה בקבוצת דור אלון, כיהנה סטאל כמנהלת שיווק של am:pm שם הובילה מגוון מהלכים שיווקיים וקמפיינים שזכו להצלחה רבה ומיצבו את am:pm כאייקון תל אביבי וכמותג הקמעונאי היחיד שמחובר לסגנון החיים העירוני, בלמעלה מ-60 סניפים בפריסה ארצית. בין המהלכים: קמפיין ה"לא רצים" של מרוץ הלילה של תל אביב, קמפיין עובדים "החיים על פי אמפמ" ועוד. יפעת אחראית גם על החדרת המותג הפרטי של am:pm, המתמחה במוצרי non-food המותאמים לקהל היעד האורבני תל אביבי.

לאור הצלחתה המוכחת קודמה יפעת סטאל וכיהנה כמנהלת השיווק של דור אלון. היא הייתה אחראית על גיבוש והשקה של פורמט קמעונאי חדש – קמעונאות על הדרך – שהפך את האלונית מעוד חנות נוחות למיני סופר. החדרת המותג לוותה במהלך קריאטיבי ייחודי ובולט בכיכובה של הדמות "ראמזי" (אמיר שורוש) גיבור סדרת הקאלט "קופה ראשית". לאחרונה הובילה סטאל גם את השקת מותג ON רשת הטעינה החשמלית הגדולה המהירה בישראל מבית דור אלון ואפקון.

במסגרת תפקידה החדש כסמנכ"לית השיווק של דור אלון, תנהל יפעת סטאל את הפעילות השיווקית של כלל מותגי הקבוצה מתוכם: דור אלון, מיני סופר אלונית, am:pm, ON רשת הטעינה המהירה הגדולה בישראל לרכבים חשמליים ועוד.

מנכ"ל דור אלון, עודד גולן, ברך את סטאל וציין: "כבר מעל עשור שיפעת מוכיחה את עצמה כמנהלת מוכשרת, בעלת חשיבה מחוץ לקופסה, שיודעת להעצים ולהצעיד כל מותג אל פסגת ההצלחה. אני שמח שהיא שוב בחרה לצמוח ולהתקדם בתוך הבית. אין לי ספק כי כישרונה, כישוריה וניסיונה העשיר בתחום יתרום להמשך התפתחותה של קבוצת דור אלון ויסייע להוביל את החברה להישגים נוספים".

מינוי חדש נוסף בקבוצה – אלעד שפט שקודם לתפקיד מזכיר החברה ומנהל תחום שוק ההון במחלקה המשפטית של דור אלון. שפט עובד בחברה כ-4 שנים והוא בעל ניסיון מקצועי של מעל לעשור בתחומי שוק ההון.

מתחילת עבודתו בקבוצה, טיפל שפט בהיבטי שוק ההון (תאגידים וניירות ערך) של דור אלון כחברה ציבורית, ובהיבטי הממשל התאגידי גם בפעילות החברות הבנות הפרטיות.
מנכ"ל דור אלון, עודד גולן, ציין: "אלעד שפט קידם ופיתח את תחום שוק ההון, והביא לשיפור משמעותי במקצועיות המחלקה והחברה בתחומים אלו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות