עיריית קריית ביאליק במקום ה-9 במדד הגאווה. נמנית עם 10 הערים המובילות בארץ ביחסן החיובי לקהילה הלהט"בית

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, קיבל לידיו את דו"ח "המדד העירוני הגאה" שבחן את המענים והשירותים ברשויות המקומיות עבור הקהילה הגאה. עיריית קריית ביאליק נמנית עם 9 הערים בעלות דירוג חיובי לפי יחסן לקהילה הלהט"בית

לרגל פתיחת חודש הגאווה, האגודה למען הלהט"ב הגישה אתמול (שלישי) לנשיא המדינה יצחק הרצוג את "המדד העירוני הגאה", אשר בדק המענים והשירותים ברשויות מקומיות בישראל עבור הקהילה הגאה בשנת 2021.

קריית ביאליק זכתה במקום ה 9 במדד. הערים נבדקו בהתאם ליחסן החיובי לקהילה הגאה.

מנתוני המדד עולה כי עיריית קריית ביאליק מקדמת מדיניות חיוביות ובולטת בעשייה למען רווחת קהילת הלהט"ב. ישנה בעיר קהילה להט"בית מגובשת וצומחת. העירייה רואה בקידום הקבוצות השונות ככלל, וקהילת הלהט״ב בפרט, כעניין מהותי וחשוב ומעניקה תשתיות ומשאבים לנושא. העירייה משקיעה בתרבות, חינוך, רווחה, נראות וביטחון של הקהילה הלהט"בית.

ראש העיר אלי דוקורסקי   ציין את חשיבות תפקודה של הרשות המקומית בקידום הקהילה: " "אני רואה חשיבות רבה בשיח פתוח, פלורליסטי ומגוון אשר נותן מקום לכולם.  בעירנו אנו מפעילים תוכניות חינוכיות מגוונות על מנת לחנך לסובלנות, סבלנות וקבלת כל אדם באשר הוא אדם ".

רק לאחרונה יצאו מנהלי המחלקות והאגפים בעיריית קריית ביאליק ליום הכשרה להיכרות עם הפעולות שמבצעת עיריית תל אביב לטובת הקהילה הגאה.

הערים המצטיינות הן תל אביב- יפו, ראשון לציון, גבעתיים, רמת גן, הרצליה, חיפה, רמת השרון, כפר סבא, מודיעין- מכבים רעות, פתח תקווה, שהם, נתניה, קריית ביאליק, גני תקווה, אשדוד ובאר שבע.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "חודש הגאווה כשמו כן הוא: הזדמנות להביט בגאווה רבה על הדרך המרשימה שעשתה הקהילה הגאה, דרך שבבסיסה החופש של כל אדם לחיות את זהותו כפי שהיא".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות