שוב טלטלה בצמרת עיריית חיפה: אחרי מנכ"ל העירייה שפוטר, הסמנכ"ל צפריר רוזן מתפטר. מקורבים: "זכה בתפקיד כמנכ"ל במקום אחר"

עוד עזיבה בצמרת השדרה הניהולית של עיריית חיפה: אחרי פיטורי מנכ"ל העירייה הרביעי בעידן קליש רותם, מתפטר היום סמנכ"ל העירייה, צפריר רוזן

הואקום בצמרת הניהולית של עיריית חיפה. לאחר פיטורי המנכ"ל לפני יותר מחודש, היום סמנכ”ל העירייה, צפריר רוזן, הודיע הבוקר כי הוא מתפטר מתפקידו כסמנכ”ל לאחר כשלוש שנים בתפקיד.

 רוזן, החל דרכו בעיריית חיפה בתפקיד סמנכ”ל משאבי אנוש ומונה בהמשך לתפקיד סמנכ”ל העירייה. לפי מקורביו, הוא  החליט לסיים את תפקידו לאחר שהתקבל לתפקיד מנכ”ל בגוף אחר.

עדיין לא נבחר מנכ"ל מחליף לעירייה ועתה יצטרכו בעיריית חיפה לחפש גם סמנכ"ל, שביצע מגוון רחב של תפקידים.

קיריל קרטניק, חבר המועצה, הגיב ואמר: "האמת שאני ממש לא מופתע. מדובר באיש רציני ומקצועי, שבא לעבוד אך כמו אחרים – לא ניתנה לו האפשרות. המינוי הוא מינוי של ראש העיר, וכבר מתחילת כהונתה אנו עדים לכישלון הניהולי שלה, מביאה אנשים ולא נותנת להם לפעול, זה מתבטא בגל העצום של העוזבים, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העובדים בעירייה שמפחדים לפעול בשל אופן ההתנהלות של ראש העיר והסובבים אותה.
נוסיף על כך שכעת היא רוצה למנות מנכ"ל מהמגזר הערבי ללא ניסיון בניהול עיר, דבר שכנראה ישרת אותה לטובת הבחירות במגזר אמנם, אבל לא ישרת את העירייה או התושבים של העיר בשום צורה, פשוט מכרה את תושבי העיר.
העירייה הזו משותקת, מי שבפועל חותמת על הכל היום בשם ראש העיר ומנכ"ל העירייה היא גלי סגל, מנהלת לשכת ראש העיר. ההחלטות שמתקבלות הן על בסיס אינטרסים אישיים, ולראיה הכל מתפרק, אין שום פעילות שמנוהלת על ידי העירייה היום שמתפקדת. בבחירות הבאות נצטרך לדאוג לפעול כדי לשנות ולתקן את העוול שנעשה פה לתושבי חיפה".

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות