יונה יהב ו"יש עתיד" הגיעו אמש להסכמה על ריצה משותפת. טיוטות ראשונות הוחלפו

"יש עתיד" ויונה יהב ירוצו יחד לבחירות 2023. טיוטות הסכם ראשונות הוחלפו אתמול כשסלע המחלוקת הגדול: המאבק על מספר 2 ברשימה

אתמול התקיימה פגישה בין יונה יהב וגדי מרגלית – ראש המטה של יהב ובין יוסי שלום, נציג "יש עתיד" במועצת העיר חיפה ועו"ד אדיר צבי.

לאחר הפגישה אתמול סוכם כי תהיה ריצה משותפת של יהב ו"יש עתיד" כשכבר אתמול הוחלפו טיוטות ראשונות בין שני הצדדים.

כעת סלע המחלוקת המונע חתימה מיידית על הסכם סופי הוא הרכב הרשימה של יהב וכן סכום התמיכה הכספית ש"יש עתיד" תעביר למטה יהב.

יהב ואנשים מבקשים להכיל את ההסכם שנחתם בבחירות 2018 בין יהב ל"יש עתיד" שמהותו הרכב רשימה שהוא ריצ'רץ' – שמהותו הצבת מועמד ומועמדת לחלופין, כשהמשמעות הצבתה של סופי נקש כמספר 2 ברשימה ויוסי שלום רק כמספר 3. שלום מתעקש על הצבתו כמספר 2.

כמו כן, במטה יהב דורשים סכום כסף מסוים מ"יש עתיד" – סכום ש"יש עתיד" הציעה פחות ממה שדורש יהב.

עם זאת, שני הצדדים מביעים אופטימיות שהמחלוקות יפתרו אך עם זהירות כפי שאמר גורם המעורב במו"מ: "עכשיו הכיוון הוא חיובי לאחר שהשגנו הסכמה על ריצה משותפת. אבל זה לא אומר שמחלוקת על סעיף אחד יכולה לפוצץ הכל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות