בשיתוף פעולה חשוב בין מד"א לעמותת "בית חם" אלפי מתנדבים מהמגזר החרדי והדתי, שהיו הראשונים לטפל בנפגעי המלחמה, יקבלו טיפול נפשי רגיש תרבות

אריה מונק, מנכ"ל "בית חם": "במיוחד צריכים לקבל סיוע לחוסן הנפשי האנשים שראו את המראות הקשים ונחשפו אליהם בצורה בלתי אמצעית"

ימים קשים ומורכבים עוברים על עם ישראל מאז תחילת המלחמה, אולם ביתר שאת אמורים הדברים כלפי האנשים שנחשפו מקרוב לזוועות, על אלו נמנים חובשי ועובדי מגן דוד אדום, בהם אלפי מתנדבים חרדים ודתיים, אשר מטפלים תחת אש באירועים ומצילים חיים.
לאור ההשלכות הנפשיות הקשות, יצר מגן דוד אדום התקשרות מיוחדת עם ארגון "בית חם" על מנת לאפשר טיפול רגשי מקצועי לחוסנם הנפשי של כונני מד"א הנמנים על ארגוני ההצלה הפועלים עמה בשיתוף פעולה.

בית חם מאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומגוון מטפלים בשיטות מגוונות. המרפאות פרושות ברחבי הארץ ובהם בערים בני ברק, ירושלים, ביתר עילית, בית שמש, אלעד, מודיעין עלית ועוד. המטופלים זוכים לטיפול מקצועי ודיסקרטי ורגיש תרבות.

במסגרת שיתוף הפעולה בין בית חם למד"א, יוצרים אנשי המקצוע של בית חם קשר עם כונני מד"א שטיפלו בשטח הלחימה ונחשפו לזוועות, ומאפשרים להם לקבל את הטיפול הרגשי הנדרש לחוסנם הנפשי, כל זאת בצורה המקצועית והנגישה ביותר, תוך התאמה לאורח החיים הדתי.

אריה מונק, מנכ"ל עמותת "בית חם": "מערכת בריאות הנפש עומדת בפני גל עצום של פניות כתוצאה מהמלחמה. במיוחד צריכים לקבל סיוע לחוסן הנפשי האנשים שראו את המראות הקשים ונחשפו אליהם בצורה בלתי אמצעית, ואני שמח שמד"א ראה לנכון לאפשר לעובדיו ומתנדביו לקבל בהקדם את הסיוע המקצועי ולחזק את חוסנם."

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "לצערנו המראות אליהם נחשפו כונני מד"א במלחמה הם מראות יוצאי דופן בחומרתם. מגן דוד אדום פועל לחוסנם הנפשי של עובדיו ומתנדביו, ולאור זאת יצרנו שיתוף פעולה עם הארגון החרדי המוביל ביותר בתחום בריאות הנפש, על מנת להעניק לכונני מד"א שזקוקים לכך, את הסיוע המקצועי והמותאם ביותר לאורח חייהם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות