בני זוג מהצפון התחזו ל"נזקקים" בצל המלחמה ולקחו כספים מתושבים בחיפה והקריות שמטוב לבם רצו לעזור

כתב אישום כנגד 2 תושבי הצפון בגין מעשה הונאה בו ניצלו את "טוב הלב והתמימות של התושבים בצל המלחמה ובמירמה עקצו אזרחים בכסף", תוך שהם מספרים סיפורי בדיות

 

בחודש האחרון הוגשו מספר רב של תלונות ואף רץ שיח ברשתות החברתיות אודות זוג מהצפון (37,42) שעוקצים אזרחים תמימים באזור הקריות, תוך ניצול מצב המלחמה בארץ וטוב הלב של האנשים לסייע.

הזוג התחזה "לנזקקים" וביקשו כספים בסכומים שונים מעשרות ועד מאות שקלים בטענות שונות כגון; האוטו שלהם ננעל וצריכים כסף להגיע לילדים שלהם בישובים בצפון, שצריכים כסף לפורץ מנעולים, פונו מביתם בשלומי בשל המלחמה. במקרה אחר נטלו מקטין את דמי כיסו, במקרה אחר אף נטלו מקשיש את כרטיס האשראי שלו, ואף במקרה אחד עשו שימוש בבנם התינוק, כל זאת תוך הבטחה לקורבנות כי יחזירו להם את הכסף באמצעות אפליקציית ה "ביט" אולם השאירו מספר טלפון ופשוט נעלמו.

בזכות חקירה מואצת של שוטרי מחוז חוף בתחנת זבולון, הצליחו החוקרים להתחקות תוך זמן קצר אחרי זהות זוג החשודים ולעצור אותם.

לבקשת המשטרה מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בקריות, ואתמול כאמור הגישה המשטרה באמצעות תביעות משטרת ישראל, שלוחת זבולון הצהרת תובע לצורך הארכת מעצרם טרם הגשת כתב אישום ובקשת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

מפקד תחנת זבולון, נצ"מ גמבר ניר, ציין: "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות ותפעל בנחישות תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר ולעצור כל חשוד המעורב באירוע פלילי ובמיוחד תוך ניצול מצב הלחימה במדינה".

 

בתמונה: תיעוד של אחד ההתכתבויות בין הקורבן לחשודה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות