קליש רותם לתושבי חיפה, בפוסט שגורם לתגובות זועמות: "תפקידה של עירייה אינו לבדר את התושבים..הבטחתי עיר מבדרת ולא עירייה מבדרת"

תושב בשם חגי מציין עוד: "אנשים יצרכו תרבות, כך או כך. השאלה היא אם זה יהיה מהכיס שלהם או שזה יהיה ציבורי. תגידי בפה מלא: את רוצה להפריט כמה שיותר תחומי חיים מתוך אג'נדה קפיטליסטית בה את מחזיקה. חבל שהצבעתי לך".

קרנית בטון יותר מפויס כותבת: "הוגן למדי. אבל כדאי לפרט איזה תשתיות את מתכוונת לשקם בכסף הזה. באיזה שכונות. מהן סדרי העדיפויות המתהווים. כי כרגע את מצליחה לעורר עליך בעיקר זעם, וחבל. אם לשפוט לפי מעשייך, סדרי העדיפויות החדשים הם מחיקת האופי החילוני והפלורליסטי של העיר לטובת מתן אתנן לציבור החרדי. בבקשה, אם את מציינת מה את הולכת לבטל, הסבירי גם מה את הולכת לעשות עם התקציבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות