נשר מציגה: מסורת של חדשנות

בתוך כך עיריית נשר, באמצעות אגף שפ"ע, ניצלה את תקופת החופש הגדול להשלמת עבודות השיפוץ והשדרוג של כלל מוסדות החינוך בעיר, כל זאת, בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת ובהתאם לכל תקני הבטיחות הנדרשים.

מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, ישי איבגי, מסר כי העבודות כללו, בין היתר: צביעת מעברי חצייה, החלפת תמרורים ותיקון ליקויים בטיחותיים בסביבתם ובקרבתם של מוסדות החינוך בעיר, צביעת הכיתות בגנים ובבתי הספר, החלפת דשא סינטטי ישן בחדש, ביצוע הצללות ורכישת ציוד וריהוט חדש. "עמלנו ביתר שאת על־מנת למלא אחר דרישות וצרכי המערכת ולהקנות לתלמידים סביבת לימודים בטוחה ונעימה", אמר איבגי. "נמשיך לפעול גם בעתיד למען ילדינו".

גם בשנת הלימודים הקרובה תפעיל עיריית נשר, באמצעות רשת המתנ"סים נשר, צהרונים איכותיים בגני הילדים ובבתי הספר. במטרה להקל עוד על ההורים חילקה עיריית נשר ילקוטים לילדי גני הילדים העולים השנה לכיתה א' ומחשבונים לתלמידים שעולים לכיתות ז' בחטיבות הביניים.

ראש העירייה, רועי לוי, מסר: "חינוך, חינוך, חינוך – כפי שאמר ראש העירייה לשעבר דוד עמר ז"ל, החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני משפיע באופן רוחבי על העיר. החינוך זו אינה הוצאה כספית אלא השקעה כדאית, השקעה בדור העתיד. עיריית נשר תשקיע את מירב המשאבים בחינוך הילדים והנוער ותוביל השנה יוזמות חדשניות בחינוך המתאימות למאה ה־21.

מעבר להשקעה כלכלית אנו משקיעים ומטפחים את ההון האנושי – החל בהנהלות בתי הספר, מחלקת החינוך, המורים והמורות, הסייעות וכלל הצוותים הפורמליים והבלתי פורמליים. אני שמח לבשר שנשר ערוכה ומוכנה לפתיחת שנת הלימודים תש"פ, ומודה למחלקת החינוך, לאגף שפ"ע ולכלל צוותי העירייה על עבודתם וההיערכות המקדימה, ומאחל לכל הצוותים החינוכיים והתלמידים שנת לימודים טובה ופורייה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות