חיפה מובילה בחינוך: שלוש מנהלות חיפאיות נבחרו כמנהלות פורצות דרך

יפית כהן- מנהלת תיכון עירוני א', אסתי גרינבוך- מנהלת בית הספר היסודי "נופים" וענת הלל- מנהלת פסג"ה חיפה, נבחרו על ידי משרד החינוך כמנהלות הפורצות דרך במישורים ערכיים, פדגוגיים וקהילתיים

משרד החינוך הודיע על בחירת שלוש מנהלות מוסדות חינוך בחיפה כמנהלות פורצות דרך לשנת הלימודים תשפ"ג במחוז חיפה.

זו השנה השנייה שבה מוענק הפרס למנהלים ומנהלות פורצי דרך, על תפיסתם החינוכית במישורים הערכיים, הפדגוגיים והקהילתיים. ועדת הפרס ציינה כי התרשמה שכל אחד מהמנהלים זוכים להערכה ולמוניטין בקהילה בה הם מחנכים, והם יוצרים חיבורים משמעותיים עם עיריית חיפה ומשרד החינוך התורמים רבות לקידום התלמידים.

יפית כהן– מנהלת את בית הספר עירוני א' מזה שש שנים. עירוני א' הינו בית ספר שש שנתי מכיתה ז' עד י"ב, בו לומדים 900 תלמידים. בין היוזמות החינוכיות אותן הובילה כהן, ועל כך זכתה בפרס: פתיחת מגמת מערכות בריאות בשיתוף רמב"ם, טיפוח מיומנויות טכנולוגיות בקרב הצוות החינוכי, קידום תכניות ייחודיות לנוער בסיכון, בניית תכנית מערכתית עבור תלמידים עולים, קליטת המסלול הדו- לשוני ועוד.

אסתי גרינבוך– מנהלת את בית הספר היסודי "נופים" בחיפה מזה עשרים שנים. בית הספר, הממוקם בשכונת רמת בגין בחיפה מונה 560 תלמידים. לאורך כל שנות ניהולה, מיצבה גרינבוך את בית הספר כמוסד חינוכי מוביל, בעל סטנדרטים גבוהים של מצוינות בהיבטים החברתיים, הערכיים והאקדמיים. בדרכה הייחודית הובילה גרינבוך למארג יחסים ושותפויות שהפכו את בית הספר למוסד קהילתי, בו ההורים והקהילה שותפים ותורמים לבית הספר במגוון דרכים משמעותיות.

ענת הלל– מנהלת מזה שמונה שנים את מרכז ההדרכה פסג"ה חיפה. במרכז פסג"ה עוברים מידי שנה כ- 6,000 עובדי הוראה השתלמויות בתחומי תוכן שונים. תחת ניהולה, הפך מרכז פסג"ה לגוף המומחה בפיתוח מקצועי, שבו מסלולי התפתחות אישיים ומקצועיים עבור עובדי ההוראה- תוך יצירת מערך מענים מקצועי, דינמי ומשתנה, דיפרנציאלי וחדשני, המאפשר לכל עובד הוראה לבנות את המסלול הייחודי הנדרש עבורו ובהתאמה לצרכים המשתנים.

אסתי גרינבוך וענת הלל עלו לשלב התחרות הארצית.

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר כי העיר חיפה גאה במנהלים שנבחרו, המייצגים את המגוון והייחודיות החיפאית. כל אחת ואחד מהם מהווים דוגמא ומופת לשליחות החינוכית בה התברכו אנשי החינוך בעיר והתלמידים הלומדים בחיפה.
לראיה, שיעור הזכאים לבגרות בעיר חיפה הגיע השנה לשיא עם נתונים מהטובים בארץ.

מנהל מחוז חיפה, ד"ר סער הראל: "כל אחד מהמנהלים/ות הרשים מאוד את ועדת הפרס והיה ראוי להערכה זו. הנכם מוגדרים מנהלים פורצי דרך כי עשייתכם החינוכית מהווה מודל חברתי וחינוכי ייחודי, עדכני ורלוונטי. בתוך קהילת המנהלים, מנהיגותכם והישגיכם התעלו מעל כולם ולכן הנכם ראויים לכבוד והערכה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות