עשרות רבות של תושבי קריית אתא התנדבו למשמר השכונתי וליחידת סע"ר שהוקמו בעיר

עיריית קריית אתא הקימה יחידת סיוע ראשוני ומשמר שכונה עירוני בהם מתנדבים עשרות מתושבי העיר במטרה לסייע לכוחות הביטחון הפועלים בעיר

 

עיריית קריית אתא מפעילה באמצעות אגף הרווחה, מחלקת הביטחון העירונית ופיקוד העורף את יחידת סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) בה משתתפים מתנדבים תושבי העיר שהוכשרו והוסמכו לתת מענה ראשוני בשעת חירום עד להגעת כוחות הביטחון.

לצד פעילות יחידת סע"ר, הוקם משמר עירוני אליו התגייסו מתנדבים רבים. המשמר העירוני מסייר לאורך כל השבוע בשכונות, על פי חלוקה לצוותים, במטרה לסייע לכוחות הביטחון בתיאום עם העירייה, ועל פי הצרכים שייקבעו בהערכות המצב השוטפות.

לבקשת ראש העיר יעקב פרץ החלה לפעול בעיר גם יחידה של חיילי גדוד פיקוד העורף לתיגבור מערך הביטחון העירוני והגברת הנוכחות באזורים מרכזיים בעיר, והיא פועלת במתכונת מלאה לאורך כל השבוע.

 

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות