אטימות? למה עיריית חיפה מתעקשת לתת דו”ח לאב שהגיע עם בנו התינוק בדחיפות לרמב”ם ושם באפליקציית התשלום מספר שגוי?

אב צעיר מחיפה הבהיל את בנו למיון רמב"ם והפעיל באפליקציה חניה על רכב אחר, בטעות. לאחר אשפוז בנו, הוא שב לרכב וראה שקיבל דו"ח מעיריית חיפה. כל ניסיונותיו להסביר שמדובר בטעות טכנית, לא מתקבלת על אף גורם בעירייה

ביום שלישי לפני כשבועיים וחצי הגיע אמיר, אב צעיר ותושב חיפה, עם בנו התינוק בן ה-4 חודשים למיון ילדים ברמב”ם. אמיר הגיע עם הפעוט בדחיפות למיון ולמרות זאת לא שכח להפעיל את אפליקציית “סלופארק” כשחנה קרוב לכניסה למיון רמב”ם. הוא אף דאג לחדש כל שעתיים את החניה. אלא שטעות של אמיר, בגלל הבהילות להביא את בנו לטיפול, הביאה אותו לרשום את מספר הרכב הלא נכון.

התוצאה: אמיר קיבל דו”ח יפה ושמן מעיריית חיפה. אלא שניסיון של האב להסביר כי מדובר בטעות לא הואילו מבחינת האחראים על האכיפה בעירייה, הם לא ניסו אף לברר מה קרה. אטימות או שרירותיות, תחליטו אתם.

כך מספר אמיר: “בני אושפז באותו יום למשך שלושה ימים נוספים עקב הגעתנו. באותו היום, החניתי את רכבי בחנייה קרובה לכניסה לחדר המיון. הפעלתי אפליקציית חנייה סלופארק על פי הנדרש ואף דאגתי לחדש את החנייה בכל שעתיים עד לשעת היציאה מרמב”ם. כשיצאתי מבית החולים ראיתי שהניחו לי דו”ח על השמשה של הרכב. חשבתי שמדובר בטעות ולאחר שהסתכלתי ראיתי כי הפעלתי את האפליקציה על רכב אחר שרשום באפליקציה במקום על הרכב שאותו החניתי. שלחתי מספר ימים לאחר מכן ערעור על דוח החנייה עם אישור של סלופארק על התשלום והרכבים הרשומים באפליקציה והסברתי את הסיטואציה שבה הייתי. תשובת עיריית חיפה הייתה שאין סיבה חוקית לבטל את הדו”ח ועליי לשלם אותו. הרי זה לא שחניתי את הרכב ולא עשיתי דבר. מהלחץ עשיתי טעות טכנית שניתן לבדוק אותה ברגע אחד והבאתי לכך הוכחות. אז למה?”.

ניסינו לפנות לעיריית חיפה ולנסות לברר – מדוע הם מתעקשים לגבות דו”ח מאב שבגלל לחץ בשל מצב בנו, ביצע טעות טכנית – טעות שהאב הוכיח בכך שאותו רכב שהוא הפעיל עליו את האפליקציה שילם את החניה, במקום הרכב שלו.

עד עתה לא התקבלה כל תגובה מעיריית חיפה.

 

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות
Close
Close