חיבוק יקר: כתב אישום כנגד בן ה23 שהתפרץ למשחק בחיפה וחיבק את מסי

תושב מעלה אדומים נעצר ונחקר במקום ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל במסגרת הליך של הסדר מותנה

התפרץ לכר הדשא מול מיליוני צופים בארץ ובעולם, חיבק את מסי ונעצר – חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה אתמול כתב אישום נגד החשוד במסגרת הליך הסדר מותנה.

בתאריך 14.9.22 התקיים משחק כדורגל במסגרת ליגת האלופות בין הקבוצות מכבי חיפה ופ.ס.ז. באצטדיון סמי עופר בחיפה, בו נכחו עשרות אלפי אוהדים.

בדקה ה- 80 למשחק התפרץ החשוד לכר הדשא תוך דילוג על מחסומי הפרדה, רץ לאורכו של שדה המשחק, גרם לעצירתו של המשחק אשר שודר למליוני צופים בעולם וחיבק בחוזקה את השחקן ליאו מסי.

החשוד בן 23 תושב מעלה אדומים נעצר ונחקר במקום ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל במסגרת הליך של הסדר מותנה.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות מסוג זה ותמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות הקשורות לספורט.

קרדיט צילום משטרת ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות