טירת כרמל עם הפנים לעתיד: בהשקעה של כ-70 מיליון שקלים, יוקם בעיר מכון לחקר ולחדשנות טכנולוגית

מכון לחקר ולחדשנות טכנולוגית יוקם בטירת כרמל בעלות של 70 מיליון שקלים. כך אישרה מועצת העיר בישיבתה האחרונה

בתמיכת ראש העיר ובאישור מועצת העיר, הקרן הקהילתית טירת כרמל תקים בעיר קומפלקס בעל חזות "מעוררת השראה וחזון", ובו שמונה מתחמי חקר וחינוך מהמתקדמים בעולם. ראש העיר, אריה טל: "פרויקט שימצב את העיר כאקוסיסטם טכנולוגי אזורי", יו"ר הקרן הקהילתית, אהוד זיו: "נציב את העיר בחזית הטכנולוגית של מדינת ישראל"
מכון לחקר ולחדשנות טכנולוגית יוקם בטירת כרמל בעלות של 70 מיליון שקלים. כך אישרה מועצת העיר בישיבתה האחרונה, בהמשך להמלצה שהתקבלה בחודש עבר בוועדת ההקצאות וקיבלה את תמיכתו של ראש העיר, אריה טל.
על פי ההצעה שאושרה, את המכון תקים הקרן הקהילתית טירת כרמל על קרקע שהוקצתה לשם כך בשכונת איילת הכרמל. במבנה, שיתוכנן אדריכלית כ"מעורר השראה וחזון", יפעלו שמונה תתי-מרכזים שיעסקו בתחומים שונים, בהם סייבר, בינה מלאכותית, מחשבים קוונטיים, אגירת אנרגיה, תחבורה אוטונומית ועוד. כמו כן, ישמש המבנה כמרכז חקר ולימוד חברתי עבור כלל מערכת החינוך בעיר.
*ראש העיר, אריה טל:* "המכון שיוקם בעיר יהפוך את טירת כרמל לאחת הערים המובילות בישראל וימצב אותה כאקוסיסטם טכנולוגי אזורי. מדובר בפרויקט בעל חשיבות רבה לעיר בפן החינוכי והכלכלי, שיאפשר שיתופי פעולה מרתקים, ייצור מקורות הכנסה חדשים וימשוך לעיר אוכלוסיות חדשות וחזקות. בשם כל תושבי טירת כרמל, אני מברך על היוזמה ומודה לקרן הקהילתית וליו"ר אהוד זיו על מעורבותם ותרומתם לעיר. אין לי ספק שיחד נביא את טירת כרמל לשיאים חדשים".
*יו"ר הקרן הקהילתית, אהוד זיו:* "אני מודה לראש העיר, אריה טל ולמועצת העיר על תמיכתם בפרויקט בעל חשיבות עצומה לטירת כרמל אשר יציב את העיר בחזית הטכנולוגית של מדינת ישראל. בהיבט החינוכי והכלכלי, המכון יטמיע מודלים חדשניים מהעולם, יעודד השקעות של פרטיות, תאגידיות וממשלתיות במערכת החינוך בעיר, ויאפשר הקניית כישורים וחשיפה לטכנולוגיות חדשניות מגיל הגן. אנו גאים לקחת חלק בתהליכי הפיתוח והצמיחה של טירת כרמל, והצעדתה אל עבר העתיד".
*בתמונה: ראש העיר, אריה טל ויו"ר הקרן הקהילתית, אהוד זיו | צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות